78 Reacties

5 jaar geleden

Ik vind hem een ontzettende lieverd 😍😍😍😍

5 jaar geleden

Wat een knapperd 😍😍

5 jaar geleden

Reactie op LPF2020

Ik vind hem een ontzettende lieverd 😍😍😍😍
Ik ook! Kun je niet direct zeggen: ik vind get niet leuk dat jullie dit zeggen, kun je daarmee ophouden?

5 jaar geleden

Haha ik zou denk ik zeggen: nee jij trekt volle zalen 🙈

5 jaar geleden

Dat zijn toch geen flapoortjes?? Dan heeft elke baby flaporen of lijkt het op de foto mee te vallen. Je hebt een prachtige baby en praat er met ze over dat je dit niet leuk voor hem vindt en de flaporen echt wel meevallen.

5 jaar geleden

Elke keer als ze zoiets zeggen begin je over hun... neus, hangende oogleden, grijze haren, kaalheid, dikke buik... in de richting van "nou het is maar goed dat je niet zo'n neus hebt als opa/oma". Misschien dat als zij elke keer hetzelfde horen, dat ze dat ook vervelend vinden. Ik vind het een onwijs leuk ventje om te zien!

5 jaar geleden

Ik heb 1 flapoor en was er behoorlijk onzeker over, zeker in de puberteit. Nu ben ik er trots op! Knap ventje, staat super leuk en uniek die oren ❤

5 jaar geleden

Nou ik vind het allemaal wel meevallen hoor! wat een moppie is het toch! Echt een schatje! En ik zou er op een iets hardere manier iets van zeggen want dit is echt niet leuk van ze :(

5 jaar geleden

Oh vreselijk vind ik dat. Alsof de maatschappij al niet genoeg op uiterlijke perfectie gericht is. Ook al is het als 'grapje' bedoeld, het kan heel schadelijk zijn voor een kind om al op jonge leeftijd te horen dat hij/zij er 'anders' uit zou zien. Iedereen is uniek, iedereen heeft wel iets 'anders' dan een ander en iedereen mag er zijn zoals hij/zij is. Ik vind je mannetje prachtig en zijn oortjes horen bij hem. Ik hoop voor je dat zijn grootouders er snel mee op gaan houden en inzien dat zij schade toebrengen aan hun kleinkind. Ik zou het ze in ieder geval heeeeeeel duidelijk maken dat hun gedrag niet door de beugel kan.

5 jaar geleden

Flaporen hoezo??? Dit zijn géén flaporen hoor. Mijn zoontje had ook zulke oortjes en nou is hij 3 jaar en zie je niets meer

5 jaar geleden

Wat een schatje 😍 Vind zijn oren echt meevallen! En ja zou dit ook gewoon tegen je schoonouders zeggen.

5 jaar geleden

Super leuk kind accepteren en respecteren zou ik zeggen het is al een cadeau dat hij gezond en wel op de wereld is en hij mag er zijn hoe hij is.

5 jaar geleden

Wat een mooi mannetje 😍

5 jaar geleden

Wat een mooi en een wijs ventje heb jij daar! ❤️ Het is zo jammer dat, ongeacht dat sommige het niet zo bedoelen, toch wordt benoemd. Juist flapoortjes of andere 'imperfecties' (terwijl dat totaal niet zijn!) maakt een mens bijzonder en dat maakt het juist perfect. En je kunt er wat van zeggen.. maar wat jij al zei je hebt het al benoemd.. Dan maar strenger?🤷

5 jaar geleden

Nou zeg hij is 8 weken oud! Wat een scheetje overigens 😍 Zou wel zeggen dat je het vervelend vindt dat hier opmerkingen over gemaakt worden.

5 jaar geleden

Ahhh wat een ontzettend schattig mannetje!!

5 jaar geleden

Aaaah wat een mooi mannetje🥺🥰

5 jaar geleden

SMELT 😊

5 jaar geleden

Reactie op N0312

Flaporen hoezo??? Dit zijn géén flaporen hoor. Mijn zoontje had ook zulke o ...
Precies dit had ik ook bij mijn zoontje toen

5 jaar geleden

Reactie op N0312

Flaporen hoezo??? Dit zijn géén flaporen hoor. Mijn zoontje had ook zulke o ...
Ja, het grappige is dat mijn man hetzelfde heeft op zijn kinderfoto' en daar zie je nu ook niets meer van.