13 Reacties

5 jaar geleden

Ik doe altijd wat water vooraf in een flesje en neem een thermoskan mee. Even mengen en klaar 😁

5 jaar geleden

Op je pols voelen als het niet te heet aan voelt op je pols is t goed zo is t mij verteld ook overgestapt van borst naar fles

5 jaar geleden

Thermos warm water flesje koud water en dan mengen.. Hier drinkt ze gelukkig ook als die wat kouder is... Ik check de temp op de binnenkant van m'n pols..

5 jaar geleden

Thermosfles heet en flesje koud water. Zo doen we het s nachts boven ook. Meestal 1/3de kokend, 2/3de koud, maar is maar net hoe warm het hete water nog is

5 jaar geleden

ik.neem flessenwarmer mee .. en gekookt water

5 jaar geleden

Thermoskan gekookt water en fles met koud water mee en een poedertoren. Ik voel altijd even met mijn vinger in de fles wat de temp van het water is (als ik er mijn handen kan wassen) en anders op de pols voordat ik het poeder toevoeg.

5 jaar geleden

Ik heb laatst de magnetron in een benzinestation gebruikt maar als ik bang ben dat ik nergens die gelegenheid zou hebben zou ik inderdaad een thermoskan meenemen. Het is een beetje lastig nu er zoveel gesloten is maar bijna iedere broodjeszaak ed heeft wel een magnetron.

5 jaar geleden

Het is allemaal al gezegd volgens mij 😊 Thermosfles met heet water en een Dopper of andere drinkfles met koud water en dan mengen 😋 Ik heb toevallig laatst een nieuwe thermosfles gekocht van Retulp, heel fijn! Buitenkant blijft koel en de binnenkant blijft echt heel lang heet/warm. Gratis tip: voorverwarmen die thermosfles! Ipv heet water erin te doen en de dop erop, doe ik heet water erin, wacht tot de fles de kans heeft gekregen om heet te worden van binnen, gooi dat water eruit en doe er nu opnieuw heet water in. Het blijft heel lang warm op die manier 😊

5 jaar geleden

Heel fijn, bedankt voor al jullie reacties!

5 jaar geleden

Ik had laatst thermosfles met het water ietsje warmer dan dan de gewenste temperatuur. Dan kon het nog iets afkoelen. En een poedertoren. Even mengen en klaar

5 jaar geleden

Thuis op gewenste temperatuur maken en dan in een thermosfles/beker. Poedertoren mee en dan mengen.

5 jaar geleden

Ik geef al enige tijd kunstvoeding maar heb altijd een thermosfles mee, melktoren en fles water. Thuis gebruik ik dit ook, scheelt tijd! Voor 180ml zet ik 90ml warm en de rest koud, maar mocht me thermosfles al enige tijd staan dan is het 130/140ml warm en aanvullen met koud. Je kan thuis altijd even oefenen ;-)

5 jaar geleden

Ik geef al sinds me eerste kv. Ik heb altijd een heet water bij me en een waterflesje. Ze krijgt 180 dus dan zet ik 90 ml warm en de rest koud & ik heb een poederdoos waarin ik de hoeveelheid schepjes in doe