578 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op bloem&@
Mag ik vragen hoe oud hij is en hoeveel cc hij krijgt 🤗
Hij is bijna 2 maand krijgt overdag 150 ml en de fles van 21.00 180ml als hij snachts komt dan geef ik een flesje van 90 ml
3 jaar geleden
Reactie op LauraWS
Jongetje 8wkn - 5200 gram
07:00 150 cc
11:00 150 cc
15:30 150 cc
19:00 180 ...
Ik had dit ook bij mn zoontje geprobeerd maar kreeg moeizame nmr 2 wat doen jullie hier tegen of heeft u zoontje der geen last van? Zelf als ik een mes puntje gebruikte was het mis
3 jaar geleden
Mijn zoon is 6 weken... hij krijgt 90+3 met daarbij 30 ml bv. Komt neer op totaal 130ml. Meestal drinkt hij de fles niet leeg en laat zo'n 30ml staan. Als we rond 23 uur de laatste fles doen komt hij zo rond 2 en 5 uur in de nacht. Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat hij in de nacht wat meer door slaapt? Zou graag naar een wat vaster schema qua voedingen. Hij meldt zich nog echt elke 3 tot 4 uur.
3 jaar geleden
Reactie op Mamma2020
Iemand tips voor als de baby om de twee uur voeding wilt? Ze drinkt goed ui ...
Heb hier helaas ook 'last' van en soms wil ie al na 1.5u😔. Krijg morgen de flessenopwarmer binnen van bol en dan ga ik alleen nog maar afgekolfde melk geven voor een tijdje en bijhouden in een excel. Hopelijk komen we dan snel aan een trend. Dat kan ik dan ook gelijk aan de opvang geven straks.
3 jaar geleden
Reactie op Mamma2020
Iemand tips voor als de baby om de twee uur voeding wilt? Ze drinkt goed ui ...
Klinkt beetje gek maar je kan ze ook in een soort schema duwen. Dit duurt ff paar dagen en kost ff energie.
Maar dat is dan dat je na 2 uur het laatste uurtje je kleintje probeert af te leiden en dan wel komt op 3uur dan heeft ze wel honger en zal wel het flesje leeg drinken..
Het klinkt soort van "zielig" maar toen dit mij geadviseerd werd had ik zoiets van ja hoe dat is sneu. Maar ik heb door dat ik haar in het ritme van eten beetje heb geduwd een tevreden baby. Laat van elke fles soms 20ml ongeveer staan soms iets meer.
En mijn kleintje accepteerd het. Ook dit doen niet alle kindjes. 🙈
3 jaar geleden
Onze dochter is bijna 9 week en ongeveer 5.5 kilo.
Wij geven 5x 180 + 6 schepjes op ongeveer de volgende tijden:
08.00 - 11.30 - 15.00 - 19.30 - 22.30
Ze was vaak onrustig tussen de kleinere flessen en ze kwam eerder veel vaker, pas toen we ophoogden naar 180 + 6 was ze tussendoor tevreden.. misschien een tip voor de baby's die vaak komen tussen de voedingen dus, fles ophogen!
3 jaar geleden
Reactie op Wiesjuhh
Tussen 22 en 7 geen fles meer? Die van ons is ook 7 weken maar had begrepen ...
Onze meid is bijna 5 weken en slaapt ook van half11 tot 6.. Ga haar echt niet eerder wakker maken 😳🙈
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Onze dochter is 7 weken (5100kg)
Ons ritme is;
07.00 150 ml
10.30 150 ml
1 ...
Komt ze ook nog in de nacht voor een voeding?of slaapt ze door?