10 Reacties

één jaar geleden

Weet niet of jullie zoontje van afgelopen december is, ik ga daar wel vanuit. Dit kan wel even duren. Ik heb een stukje tekst erbij gedaan. Dan kan je het zelf bij houden voor zover. Hoop dat je hier wat aan hebt 😉

één jaar geleden

Reactie op DvGorp

Weet niet of jullie zoontje van afgelopen december is, ik ga daar wel vanui ...
Hij is van december 2020 dus nu ruim 2 jaar 😉

één jaar geleden

Reactie op B2otw

Volgens mij is dat niet zo erg. Is t alleen erg als de fontanel te snel dicht groeit. Maar wanneer je je zorgen maak maak gewoon even een afspraak bij cjg of huisarts.

één jaar geleden

Reactie op B2otw

Ow, dat is idd even anders ja. Wat je zou kunnen doen is eventueel navraag doen bij een arts. Hier durf ik je ook geen antwoord op te geven 😔.

één jaar geleden

Dank voor jullie reacties, morgen heb ik een echo voor nr 2 denk dat ik ook even bij de verloskundige check wat die zegt

één jaar geleden

Reactie op B2otw

Dank voor jullie reacties, morgen heb ik een echo voor nr 2 denk dat ik ook ...
Ik denk persoonlijk niet dwt de vk daar de juiste persoon is om antwoord op te geven.. Het cb of huisarts zou hier medisch naar moeten kijken.. Dit kan vaak al doormiddel van een simpel telefoontje..

één jaar geleden

Hier hetzelfde. Wij zijn naar de CB geweest en die heeft ons verwezen naar kinderarts. Kinderarts heeft ons verwezen naar Rotterdam. Zijn vorige week bij neuroloog geweest. Maar dat was prima. Nu door gestuurd naar het schedel team (plastisch chirurgie) Hoe groot is fontanel nog van jullie kind? Hier is het echt nog. ♦️ Ruit vorm

één jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Hier hetzelfde. Wij zijn naar de CB geweest en die heeft ons verwezen naar ...
Aah oke wat vervelend voor jullie kindje en gelukkig was alles goed bij de neuroloog! Weet je al wat ze willen gaan doen van de plastische chirurgie? Fontanel van onze zoon is ongeveer zo groot als een 2 euro munt. Volgende week heb ik een afspraak bij het consultatiebureau, dus ben benieuwd wat ze gaan doen.

één jaar geleden

Reactie op B2otw

Aah oke wat vervelend voor jullie kindje en gelukkig was alles goed bij de ...
Ooh dat is nog redelijk. Van ons is grootste gedeelte 3 vingers breed. Ze willen hem eerst zien en voor de zekerheid ook door fontanel een echo maken van vocht in schedel. Kijken of het niet te veel is. Dat kan het probleem zijn

één jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Ooh dat is nog redelijk. Van ons is grootste gedeelte 3 vingers breed. Ze w ...
Ah oké spannende tijden, heel veel succes gewenst alvast bij de afspraak!