18 Reacties

4 jaar geleden

Wat gek, ik heb precies dezelfde en die blijven gewoon normaal 😱

4 jaar geleden

Reactie op Kirsten 28

Wat gek, ik heb precies dezelfde en die blijven gewoon normaal 😱
Had je 'm ook voor eerste gebruik 5 minuten uitgekookt in een pan? Dat heeft mijn vriend gedaan en ik ben bang dat hij wat verkeerd heeft gedaan of dat deze gewoon niet goed zijn. Durf 'm eigenlijk nu niet te geven.

4 jaar geleden

Ik zou de klantenservice van philips even bellen

4 jaar geleden

Ik had dat ook met mijn nieuwe bibs speentjes, vond het ook heel raar.

4 jaar geleden

Reactie op Madolyn

Ik zou de klantenservice van philips even bellen
Ja wil ik nog doen, maar zijn pas vanaf 8 uur bereikbaar.

4 jaar geleden

Reactie op danielleberg

Ik had dat ook met mijn nieuwe bibs speentjes, vond het ook heel raar.
Bibs spenen zijn van natuurrubber, dus zo raar is dat niet. Die hoef je ook niet uit te koken trouwens; speen in een kopje/schaaltje leggen, afgekookt water er bij in en dan 5 minuten laten staan. Dat is voldoende 👌🏻

4 jaar geleden

In een pan gedaan waar curry of kurkuma in is gemaakt toevallig?😬 Kurkuma kleurt megaaaa erg

4 jaar geleden

Daar is inderdaad iets niet helemaal goed gegaan, lijkt mij. Onze oudste heeft al 2,5 jaar Philips Avent speentjes, maar bij mij zijn ze nog nooit geel geworden. Of het kwaad kan, durf ik niet te zeggen, dat hangt er van af wat er in de pan heeft gezeten waardoor ze geel verkleurd zijn.

4 jaar geleden

In een pan waar gisteren tomatensoep in heeft gezeten. 🤣 Maar het 'lipje' van de speen is ook een beetje gesmolten. Ik denk dat de spenen niet goed waren of dat mijn vriend iets verkeerd heeft gedaan 😅. Gelukkig een voorraad aan spenen gekregen dus ze sabbelt nu op een Bibs speen. Bedankt voor de reacties dames, heb haar de speen maar niet gegeven.

4 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Had je 'm ook voor eerste gebruik 5 minuten uitgekookt in een pan? Dat hee ...
Ik weet dat er bij die Avent spenen een bakje is daar doe je water in en dan in de magnetron. Maar als ik nieuwe spenen kook ik ze eerst uit, laat ze drogen en dan geef ik ze pas. Maar zou ff na vragen bij de klantenservice of je ze nog mag gebruiken dan 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Kirsten 28

Ik weet dat er bij die Avent spenen een bakje is daar doe je water in en da ...
Ja omdat ie nieuw is, is ie eerst uitgekookt. Dat bakje gebruik je daarna voor steriliseren las ik. Hoe lang kook jij de speen dan uit? Misschien wij te lang gedaan. Ik gebruik 'm nu inderdaad niet!

4 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Ja omdat ie nieuw is, is ie eerst uitgekookt. Dat bakje gebruik je daarna v ...
Wat jij zei ook 5minndus daar is niks anders aan. Heb je het op hoog vuur of laag vuur? Denk dat dat niks uit maakt hoor, maar het is wel gek 😱.. Ben benieuwd wat die klantenservice zei, en toch maar nieuwe kopen 🥺..

4 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

In een pan waar gisteren tomatensoep in heeft gezeten. 🤣 Maar het 'lipje' ...
Voor de zekerheid: Weet je dat je een Bibs speen helemaal niet op de traditionele manier mag uitkoken? 😋 Voor het je met die straks ook mis gaat, haha!

4 jaar geleden

Reactie op Kirsten 28

Wat jij zei ook 5minndus daar is niks anders aan. Heb je het op hoog vuur ...
Poeh.. geen idee op welk vuur. Zou inderdaad niet uit moeten maken lijkt me.. Klantenservice vond het ook vreemd. De speen is qua kleur ook helemaal uitgelopen (viel me later in goed licht pas op). Moest foto's maken, opsturen en daarna zouden ze weer contact met me opnemen. Ben blij dat ik haar de speen niet heb gegeven. Zelf 'geproefd' en smaakte ook wat chemisch (maar dat kan ook tussen de oren zitten haha!).

4 jaar geleden

Reactie op desirevdb

Voor de zekerheid: Weet je dat je een Bibs speen helemaal niet op de tradit ...
Hahaha dankje! Maar ja: dat wist ik! 😁

4 jaar geleden

Reactie op Kirsten 28

Wat jij zei ook 5minndus daar is niks anders aan. Heb je het op hoog vuur ...
Hun reactie: verkleuren kan gebeuren en zou geen afbreuk moeten doen aan de kwaliteit. Dat vond ik bijzonder, je koopt de spenen niet voor niks met een leuk kleurtje.. Daarnaast vertrouwde ik het ook niet. Heb uiteindelijk wel een nieuw setje spenen van ze gekregen 😁.

4 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Hun reactie: verkleuren kan gebeuren en zou geen afbreuk moeten doen aan de ...
En deze bleven na 5 minuten uitkoken wel intact.

4 jaar geleden

Reactie op Mikk-E

Hun reactie: verkleuren kan gebeuren en zou geen afbreuk moeten doen aan de ...
Wel top dat je een setje spenen heb gehad. Maar de reactie is bijzonder. Maar wel fijn dat ze na het uitkoken niet verkleurd waren haha