8 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben zelf gastouder en mijn zoontje word in november 2. Hij gaat buiten de kindjes thuis spelen ook naar de peuterspeelzaal

2 jaar geleden

Ze blijft gewoon 3 dagen naar de opvang gaan en gaat niet naar de peuterspeelzaal.

2 jaar geleden

De opvang waar hij nu heen gaat gaf aan dat de psz hetzelfde programma heeft als wat hun aanbieden. Moet ik er wel bij zeggen dat hun horizontale groepen hebben (kinderen van dezelfde leeftijd). Op die manier passen ze de activeiten aan naar de leeftijd van de kinderen.

2 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

De opvang waar hij nu heen gaat gaf aan dat de psz hetzelfde programma heef ...
Oja, hij gaat dus niet naar de psz.

2 jaar geleden

Nee hier niet omdat ze al 2 dagen naar de opvang gaat en 1 dag naar oma 😊

2 jaar geleden

Hier zit de peuterspeelzaal naast de opvang. Onze jonge gaat nu 2 dagen naar de opvang. Straks gaat hij 1 ochtend hiervan naar de peuterspeelzaal en vervolgens door naar de opvang. En daarnaast nog een extra ochtend naar de peuterspeelzaal

2 jaar geleden

Ik werk in het kdv.. 's ochtends hebben we psz programma en 's middags "gewoon opvang met spelaanbod.." Ik word beetje moe van de vergelijkingen.. Psz is eigenlijk een heel ouderwets iets.. Kinderopvang is gewoon de veredelde kleuterschool..

2 jaar geleden

Ik laat hem niet naar psz gaan, ik zie de toegevoegde waarde niet aangezien hij ook naar kdv gaat. Ik vind nog een andere opvang omgeving wat teveel worden.