13 Reacties

5 jaar geleden

Niet. Ik word al eerder ingeleid maar ook al zou ik rond kerst bevallen dan zou ik het nog apart doen. Maar goed, ik hou zelf ook niet zo van je kind omtoveren tot kerstengel ofzo. Maar dat was niet je vraag. Ik zou dan het geboortekaartje en het kerstkaartje misschien in 1 envelop stoppen.

5 jaar geleden

Hier ook niet, we doen het gewoon dubbel op! 😅 Op de kerstkaart dan wel een leuke foto van ons gezin denk ik?! Helemaal leuk voor de mensen die je niet zo vaak meer ziet wegens de omstandigheden! Maar ieder zijn ding hoor😁 Suc6 met bedenken! 😉

5 jaar geleden

Niet. In ons geboortekaartje staat de kleine centraal en hoeven er geen andere mededelingen in. Mocht je dat wel willen dan wellicht op een subtiele manier dmv een sticker op de envelop oid?

5 jaar geleden

Je zou bijvoorbeeld groen rode confetti stukjes in de enveloppe erbij kunnen doen als knipoog naar kerst

5 jaar geleden

Reactie op Noyjo

Je zou bijvoorbeeld groen rode confetti stukjes in de enveloppe erbij kunne ...
Zou dan wel even de ontvanger waarschuwen 😅 Ik zelf zou er niet op staan te wachten.

5 jaar geleden

Als ons mannetje zich daadwerkelijk rond 5 december meld zullen wij een foto maken bij de kerstboom van hem en deze afdrukken met kerstwensen en bij de kaart doen

5 jaar geleden

Ik ben altijd al van de knutsel geweest en nu bezig met kaartjes die ik bij de geboortekaartjes stop

5 jaar geleden

Zou dan wel even de ontvanger waarschuwen 😅 Ik zelf zou er niet op staan t ...
Geen bus knalconfetti natuurlijk een paar korreltjes

5 jaar geleden

Bij ons gewoon alleen het geboortekaartje. Er worden zoiezo nauwelijkst kerstkaarten verstuurd binnen de familie/vrienden de laatste jaren. Meer een appje op 1e kerstdag of op 1 januari haha

5 jaar geleden

Niet, het geboortekaartje gaat over de baby, niet over kerst 🙂

5 jaar geleden

Wij gaan het ook niet doen. Geboortekaartje is het geboortekaartje.

5 jaar geleden

Hier geboortekaarten en kerstkaarten apart. Ondanks dat familie het eigenlijk bijna niet meer doet vind ik een zelf geschreven kerstkaartje persoonlijker als appje of mail

5 jaar geleden

Hier geboortekaartje en kerstkaart in 1 envelop.