18 Reacties

5 jaar geleden

Ocharme. Veel beterschap 😘

5 jaar geleden

Beterschap 💜 en natuurlijk van harte gefeliciteerd. Hopelijk herstelt ie snel🍀🥰

5 jaar geleden

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En daarnaast natuurlijk heel veel beterschap voor Mason. Bedankt voor het delen van je verhaal. ♥️

5 jaar geleden

Aw, sterkte ermee ❤ Heb je je erbij neergelegd dat bv niet lukt? Of baal je heel erg? Want je zou evt een lactatiekundige in de hand kunnen nemen en de eerste tijd alles kolven totdat hij hersteld is ofzo.

5 jaar geleden

Wat een mooi mannetje. Gefeliciteerd en wat een rotstart zo voor jullie! Gelukkig gaat het al veel beter

5 jaar geleden

Proficiat met de geboorte en heel veel beterschap voor de kleine man. Ik hoop dat het snel geneest. Gaan ze er ook nog iets aan doen, of moet dit vanzelf genezen?

5 jaar geleden

Ah, wat vervelend hoop dat het zich snel hersteld. Maar wat een knap ventje hebben jullie zeg!

5 jaar geleden

Aahh wat een vervelende start.. voor jullie beide! Maar gelukkig herstellen baby'tjes wel heel snel! Fijn dat je je verhaal wil delen, je hoort alleen de "normale" beval verhalen maar ook dit hoort er helaas ook bij.. Ik hoop dat jullie beide snel opknappen en van elkaar kunnen genieten! En qua voeding, tja als het niet lukt, dan lukt het niet.. niets aan te doen! Flesvoeding is tegenwoordig ook heel goed en het heeft ook zo zn voordelen! Gefeliciteerd met je prachtige zoon!

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met de kleine. 🎉💙 Hopelijk geneest zijn sleutelbeentje gauw en heeft hij er niet al te veel last van.🍀 Zal wel spannend zijn met omkleden...

5 jaar geleden

Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon😍. En daarnaast heel veel beterschap voor mason

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met jullie knappe mannetje🥰💙 en ook beterschap voor deze sterke knul gewenst! Hopelijk geneest zijn sleutelbeentje snel

5 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Aw, sterkte ermee ❤ Heb je je erbij neergelegd dat bv niet lukt? Of baal je ...
Onze dochter heeft alleen flesvoeding gehad. Wilde het nu proberen. Maar ook heen polonaise aan mijn lijf. Hij heeft 3.5 dag mijn borst aangeboden gekregen dus het colostrum heeft hij gehad dat is natuurlijk al een goede shot. Heb me er bij neergelegd dat dit voor hem beter is. Het kolven hebben we overwogen maar wilde ook niet onwijs lang volledig borstvoeding geven. En afgebouwd zijn tot ochtend/avond als ik weer aan het werk ga. Het is goed zo. ☺️

5 jaar geleden

Proficiat met de geboorte en heel veel beterschap voor de kleine man. Ik ho ...
Het moet met ongeveer 2 weken genezen. 31-12 voor controle naar de kinderarts

5 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Aahh wat een vervelende start.. voor jullie beide! Maar gelukkig herstellen ...
Vond dit ook wel een mooi verhaal om te delen.. We zitten heerlijk op een blauwe wolk en hij is geen huil baby of iets. Hij slaapt vooral bijna de hele dag! Op voorzichtigheid en wat handigheidjes gaat het super! Gelukkig is het onze 2e en weet je al wat beter wat ze kunnen hebben.

5 jaar geleden

Gefeliciteerd met de kleine. 🎉💙 Hopelijk geneest zijn sleutelbeentje gau ...
Overal zijn trucjes voor! 😉 Met aankleden eerst zijn pijnlijke armpje erin, met uitkleden juist andersom. Gelukkig niet ons eerste kindje dus snel de handigheid daarin kunnen vinden!

5 jaar geleden

Reactie op lindafocke

Overal zijn trucjes voor! 😉 Met aankleden eerst zijn pijnlijke armpje er ...
Gelukkig! 🙂

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Hier 2-12 bevallen van een zoontje met gebroken sleutelbeen. Na 3 - 4 dagen merkte we al veel verschil en had hij er praktisch geen last meer van. Hoop dat jullie zoontje ook snel herstelt!

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanAB

Gefeliciteerd! Hier 2-12 bevallen van een zoontje met gebroken sleutelbeen. ...
Hier merk je ook wel onwijs verschil al! Zo fijn☺️