31 Reacties

4 jaar geleden

Zeker herkenbaar! Heb hier na een week pas normaal avond gegeten. Begint nu na 2 weken terug te komen maar echt 3 maaltijden per dag is het nog steeds niwt.

4 jaar geleden

Jaa. Ik eet wel, maar kan ook makkelijk zonder en voel amper honger. Met als resultaat dat ik onwijs slecht eet. Soms maar 1 of 2x per dag. Jammer genoeg vliegen de kilos er niet vanaf😂 Ik was tijdens de zwangerschap ook echt veel aan t eten en had snel honger maar dat was echt meteen weg.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik herken dit heel erg.. ik ben dan ook al flink afgevallen, niet dat dat erg is.. maar ik heb gewoon zo weinig trek.. ik herken dit echt niet van mijzelf.. ben normaal gek op eten.. Ik geef geen borstvoeding, dus wat dat betreft is het mss minder erg, maar ja, je (we) moeten natuurlijk ook wel weer aansterken na alles.. de kleine is nu 3 weken, en nog steeds heb ik hier last van.

4 jaar geleden

Ik heb er ook last van ! Eet vaak pas rond 3 uur wat omdat ik dan duizelig wordt en me bedenk dat ik nog niks op heb...

VRIEND

4 jaar geleden

Ja ik ook! Het begint nu weer wat beter te worden, 3 weken geleden bevallen.

4 jaar geleden

Herken dit heel erg. Heb ook totaal geen trek. Was in mijn zwangerschap 9 kilo aangekomen maar er is al 15 af.... we moeten wel goed blijven eten als we borstvoeding geven met name fruit. Eet nu gemiddeld 4 stuks fruit op een dag maar trek heb ik totaal niet. Maar toch moeten we goed eten Want wat wij eten eten onze kindjes ook

4 jaar geleden

Herken het, moet mezelf ook echt dwingen om te eten. Soms vergeet ik het gewoon en dan denk ik bij het avondeten o dit is pas mijn eerste maaltijd..

4 jaar geleden

Wat grappig! Zo veel die dit herkennen! Ikzelf herken het ook! Ik zou heel de dag niet kunnen eten, gewoon geen trek. Dus eet ik gewoon steeds kleine beetjes😅

4 jaar geleden

Ja hier ook herkenbaar, tijdens de zwangerschap veel ziek geweest, overgeven, maagzuur, slecht/niet kunnen eten etc. Na de bevalling ontzettend honger gehad in de avond en ook wat gegeten, daarna eetlust ook verdwenen, alsof er een knoop in mijn maag zit zo voelt het, eet wel wat omdat het moet, niet omdat ik trek heb..

4 jaar geleden

Niet perse minder eetlust.. Merk wel dat ik een stuk minder op kan qua hoeveelheden..
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: Oude trauma's en wat je mist van je kindloze bestaan

Waarom maken baby's zo graag herrie? We duiken in hun speelgedrag en een groeiende eigen wil. Ook bespreken we hoe het is om op te voeden zonder goed voorbeeld. En mis je soms nog iets uit je leven van voor de geboorte van je kindje?

4 jaar geleden

Herkenbaar. Ik moet mezelf ook echt dwingen om te eten want heb ook nog niet echt een eetlust

4 jaar geleden

herkenbaar. zeker de eerste 2 weken amper wat gegeten dus weer snel afgevallen wat ik eigenlijk zo goed was aangekomen. nu week 3 en de eetlust komt wat terug. probeer van alles tussendoor te eten zodat t toch weer aan blijft.

4 jaar geleden

Aaaah herkenbaar! Had ik ook 2 dagen niks gegeten.

4 jaar geleden

Minder eetlust, minder trek in ongezonde dingen en ik merk dat ik zo geleefd word dat ik bijna vergeet te eten.

4 jaar geleden

Ik ook! En eet normaal echt goed, lekker eten is ook echt een hobby maar nu is het nog ver te zoeken. Moet soms echt denken oke je moet nu wat eten maar van harte gaat het niet.. morgen is ze 2 weken

4 jaar geleden

Herkenbaar, de eerste week na de bevalling moest ik mezelf dwingen om te eten inderdaad ook omdat ik borstvoeding gaf. Toen ik thuis was uit het ziekenhuis en de kraamzorg niet meer kwam trok dit weer bij.

4 jaar geleden

Niet fijn voor jullie maar wel fijn te lezen dat het herkenbaar is! Ik vertrouw er maar op dat het vanzelf weer normaal wordt.

4 jaar geleden

Helpt het misschien als je de dag/avond ervoor alvast ontbijt voorbereid?

4 jaar geleden

Hier ook sinds de bevalling ineens veel minder honger. Ik at dan ook voor 3 en ben helaas meer dan 30 kilo aangekomen. Vind het dus niet erg nu wat minder te eten maar geef wel borstvoeding dus mag helaas nog niet afvallen.

4 jaar geleden

Ik heb ook totaal geen eetlust meer, de kleine is nu 8 dagen oud en via keizersnede geboren. Sinds toen ook diarree ,duizelig en geen eetlust. Heb ik op dag 10 nog diarree mag ik remmers nemen, buiten dat is het een kwestie van geforceerd door blijven eten en hopen op t beste. Zelfs voor sushi krijgt niemand me nu enthousiast... En dat komt nooit voor haha. Ook dit gaat hopelijk snel over :)