8 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter huilt ook als ik ze aan doe en roept dan heel zielig, uit🥺🥺 Ik zeg dan maar dat dat niet kan en ze ze echt aan moet houden. Ik heb ze wel opgerekt met natte kranten en met een zakje water in de vriezer gezet. Het gaat nu beter maar echt blij is ze er ook niet mee. Als ze ze een kwartiertje aan heeft vergeet ze ze en is het gejammer over. Ik denk toch dat ze t niet helemaal lekker vind zitten haha

2 jaar geleden

Dit heeft mijn zoontje wil alleen maar zn crocs of nikes aan nou drama als ik wat anders haal dacht slippers voor de zomer maar nee meneer blijft er bij nahja zelf weten dan

2 jaar geleden

Heb je al met klittenband geprobeerd? Zowel klittenband om de enkel als bovenop de voet. Zijn erg makkelijk aan te trekken en ze vinden het vaak ook leuk het geluid vh klittenband. Neem haar ook niet mee naar de winkel maar meet haar voet op. Zag al veel kindjes huilen in de winkel met schoenen passen 😝

2 jaar geleden

Dit heeft mijn zoontje wil alleen maar zn crocs of nikes aan nou drama als ...
Bij de crocs site hebben ze nu op een aantal modellen 2 halen voor €40,-

2 jaar geleden

Ik kreeg in de schoenenwinkel de tip om de sandalen eerst te laten wennen met sokken

2 jaar geleden

Reactie op Brownie84

Ik kreeg in de schoenenwinkel de tip om de sandalen eerst te laten wennen m ...
Held! Dit was dé tip. Vanochtend de sandalen over sokjes aangedaan; geen protest. Toen ik haar op de grond zette om te lopen vond ze het nog wel even eng. Ik heb haar op een krukje bij de tv gezet en ben even verder gegaan met de afwas. Binnen 1 minuut was ze al afgeleid en liep ze zonder protest naar haar speelgoed toe!

2 jaar geleden

Reactie op Prana

Held! Dit was dé tip. Vanochtend de sandalen over sokjes aangedaan; geen pr ...
Wat fijn! Gisteren hier zelf ook maar begonnen met wennen en na 15 minuten leek ze het hier ook vergeten. Maar een paar keer vaker doen deze week!

2 jaar geleden

Reactie op Brownie84

Ik kreeg in de schoenenwinkel de tip om de sandalen eerst te laten wennen m ...
Nou echt geniaal dit! Dank je wel voor het delen! 😊 Nu wil ze ze ineens wel aan! (hopelijk dan straks ook zonder sokken)