14 Reacties

4 jaar geleden
Ja helaas hier bij ons, ze wilt zich echt in slaap tutten, maar ze moet persee iets tegen haar gezicht aan hebben. Maar het is levensgevaarlijk! Maar hierdoor slaapt ze wel. Overdag mag ze gerust zo slapen als ik haar in de gaten kan houden maar s'nachts ga ik dat dus echt niet doen

4 jaar geleden
Wij vinden onze zoon elke dag anders in bed, haha. De ene keer schuin, op de dekens, dan op zn kop, dan weer met zn benen in de lucht, in kleermakerszit of 1 been over zijn andere knie... iedere dag een verrassing hoe we hem vinden. Wij vinden dit niet gek, maar dat komt vooral omdat ikzelf ook zo'n wilde slaper ben. Mijn man moet er vooral heel hard om lachen en ziet mij in zijn slaapgedrag.

4 jaar geleden
Reactie op Bvos1993
Ja helaas hier bij ons, ze wilt zich echt in slaap tutten, maar ze moet per ...

Die van mij slaapt ook zo. Ook 's nachts. Het zijn hele lichte knuffels en hij is nu veel sterker en beweeglijker dan net na de geboorte dus maak mij er niet zo druk om.

4 jaar geleden
Reactie op Maité|
Onze kleine vriend lag in de baarmoeder altijd met zijn handjes naast zijn ...

Haha wat leuk te zien! Onze zoon slaapt ook met zijn handen naast zijn hoofd en dat was op de echo ook al te zien. Het leukste van alles vind ik dat ik een foto heb van mijzelf als baby en dat is een foto in precies dezelfde houding als onze zoon🤣

4 jaar geleden
Onze oudste sliep vanaf dat hij kon draaien altijd op zijn buik met zijn gezicht recht in de matras. Wij hebben toen voor de veiligheid maar een aerosleeper aangeschaft, maar heg zag er wel altijd heel onconfortabel uit... 😅

4 jaar geleden
Die van ons is een schoolvoorbeeld waarom iedereen die bedjes zo laag op moet maken. Elke ochtend is hij zo ver omlaag gekropen met slaapzak en al dat hij wel met opgetrokken benen moet liggen, omdat het anders niet past.
Hij laat heel veel scheetjes ‘s nachts en het lijkt wel of hij bij elk scheetje verder omlaag zakt in bed 🤭
Ik heb hem al wel eens halverwege de nacht weer iets hoger gelegd, maar toen hij uiteindelijk de fles moest hebben was er niks veranderd. Nu zie ik het wel in de ochtend 🤷🏼♀️