7 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook hoor😍 Ik kook elke dag verse voor haar en het gaat super goed. Smakeloze gaat echt niet binnen ( Afrikaanse bloed😂)

2 jaar geleden

Reactie op Aanstaande Moeder

Hier ook hoor😍 Ik kook elke dag verse voor haar en het gaat super goed. Sm ...
Ja! Hier gaat het ook niet naar binnen. Ik kook ook altijd vers, en als ik onderweg weleens een potje meenam voor haar moest ik het bezuren 🤣.

2 jaar geleden

Ja hier ook! En kan ze geen ongelijk geven 🙊

2 jaar geleden

Ja, hier met kruiden. Zonder kruiden is het een drama. Gember, Laos, rozemarijn, citroengras, bieslook, enz.

2 jaar geleden

Het maakt die van mij niet perse uit. Soms gebruik ik steranijs, provinciaalse-/ italiaanse kruiden of net wat ik vers heb, zoals basilicum. Hij vindt het lekker, maar eet er niet meer of minder door. Hij eet eigenlijk altijd wel goed. Moet zeggen dat een goede combinatie van groenten ook veel doet qua smaak.

2 jaar geleden

Onze kleine meid eet gewoon met de pot mee, wel met minder zout. Maar de rest gewoon met allerlei kruiden.

2 jaar geleden

Hier at d'r al vanad 8 maand goed gekruid eten, ook duidelijk grote hoeveelheden (250 gram) gekruid. En opeens wil ze niet meer eten. Nu eet ze net geluk een half potje op.. Mijn eigen gekookte eten word ze boos om... 🙈