9 Reacties

5 jaar geleden

Corona proof mini party!

5 jaar geleden

Gezien de corona hebben wij ook gewoon het onder de toekomstige grootouders en tantes gevierd. Wij hebben een ballon laten poppen en het filmpje daarvan doorgestuurd :) Vrees dat mijn babyshower toch ook zal verplaatst worden voor de zekerheid

5 jaar geleden

Het was voor ons een geslaagde middag! We hebben onze families uitgenodigd bij ons thuis. Met lekkere hapjes en drankjes in onder andere roze en blauwe stijl. Bij de start van de borrel aan iedereen gevraagd hun gedachten op te schrijven in ons boekje en met inkt op de voorspellingsboom. En daarna de bekend making gedaan met een ballon. Eerder die week hebben we een foto laten maken met een rookbom, dus wij wisten zelf al wat het werd. En op de dag dat we het openbaar gingen maken hebben we deze foto gebruikt om naar vrienden en de rest van de familie te sturen. 🥰

5 jaar geleden

Met een mooie taart welke een gekleurde binnen kant had

5 jaar geleden

Wij hebben volgende week vrijdag een mini Gender Reveal ivm corona willen we gewoon niet teveel risico's nemen.... Houden het dus ook heel simpel, ballonen (tweeling dus 2 ballonnen) prikken en aansluitend borrelen

5 jaar geleden

Mijn vent is gek op motor rijden dus wilde zelf gaan burnen🥰

5 jaar geleden

en met een ballon de taart hadden ze 2 kleuren gegeven🤣

5 jaar geleden

Reactie op alysha de kruiff

en met een ballon de taart hadden ze 2 kleuren gegeven🤣
Heb je die hapjes allemaal zelf gemaakt? Hoe krijg je die soesjes zo leuk gekleurd?

5 jaar geleden

Hi allemaal, Binnen jullie geboorteclub bestaan er al verschillende topics over het organiseren van een gender reveal. Om het forum overzichtelijk te houden, zal ik dit topic sluiten. Als je zoekt op ‘gender reveal’, kom je veel inspiratie tegen. Veel plezier met de voorbereidingen! 😊 Groetjes, Laura