58 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij mijn tweede zwangerschap. Bij de eerste nooit gebeurd. Maar mijn buik is nu (22wkn) al zo groot als toen ik 30wkn zwanger was bij mijn eerste. Er is weinig navel meer over om mee te groeien met mijn buik. Denk dat hij op korte duur ook wel gaat poppen. Ieder zijn navel is anders, niks om je zorgen over te maken.

5 jaar geleden

Van mij al rond een week of 12 gepopt.. 🤦‍♀️

5 jaar geleden

Mijn navel is ook al gepopt! Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en nu 22 weekjes!

5 jaar geleden

Bij mij nog niet. Ik heb een hele diepe navel. Bij mijn eerste was 't gewoon helemaal glad bij 30 weken maar popte hij er niet uit

5 jaar geleden

Gebeurt het altijd? Mijn navel is ook diep, kan het me niet voorstellen

5 jaar geleden

Reactie op Joe joe

Gebeurt het altijd? Mijn navel is ook diep, kan het me niet voorstellen
Nee, gebeurd zeker niet altijd. Heb het bij m’n zoontje niet gehad... En nu het idee dat het wel gaat gebeuren. Is hetzelfde als die zwangerschapslijn. Bij de een wel en bij de ander niet

5 jaar geleden

Voel je hier iets van? Als ik over 1 plek op mijn lichaam panisch kan zijn is het m’n navel. Ik vind dat zo’n nare plek 😂 mijne is ook diep idd..

5 jaar geleden

Ja mijne is ook al een paar weken geleden gepopt, maar had altijd al een beetje een navelbolletje. Gek gevoel als je het aanraakt 🤣

5 jaar geleden

Nee, gebeurd zeker niet altijd. Heb het bij m’n zoontje niet gehad... En nu ...
Ow zo, die heb ik ook nog niet. Ben nu 22 weken, kan het later nog komen? Kan me het echt niet voorstellen, mijn navel is echt wel een vingerkootje diep hahahahhaha

5 jaar geleden

Ik heb echt angst voor als de buik tot over mijn navel groeit. Ik heb in mijn navel een slecht sluitende hechting gehad door een operatie (heeft 10 weken geduurd voor het genezen was) en dat gebied is gevoelig. Ben echt ook panisch voor mensen die ongevraagd aan mijn buik willen voelen.

5 jaar geleden

Naar buiten gepopte navel 😳? Ik leer hier iedere dag bij!

5 jaar geleden

Heb het nog niet maar komt nog wel denk ik me navel was wat dieper en lijkt met de week wel meer naar voor de komen

5 jaar geleden

Ja mijne is heel diep ook totaal niet naar buiten ligt denk ik aan welke persoon en welke bouw je hebt

5 jaar geleden

Mijn navel staat op het punt om uit te puilen, zal niet lang meer duren. Niet zo gek toch als je bedenkt dat je baarmoeder rond de 20 weken al ter hoogte van je navel zit? Die drukt m gewoon aan de kant zodra ie er voorbij groeit, zeker als je al niet zo'n diepe navel hebt :)

5 jaar geleden

Ik had gisteren wat steken achter mijn navel, even opgezocht wat het kon zijn en toen las ik dat het veelvoorkomend is en over het feit dat de navel in de zwangerschap naar buiten kan komen. Nu keek mijn man net naar mijn buik en zegt ie ineens: wow, jouw navel! Normaal kun je er niet echt in kijken zo diep zit hij, maar dat is nu wel anders. Ik vrees dus dat hij binnenkort naar buiten popt. Doet dat pijn als het gebeurt? En gaat ie na de zwangerschap dan weer naar binnen?

5 jaar geleden

Ik kom net terug van yoga en zie in de spiegel dat m’n navel naar voren komt, ik had eerst ook altijd een diepe liggende navel. Grappig en bijzonder hoe het lichaam allemaal z’n kant op weet te gaan (eerste zwangerschap 22wk)

5 jaar geleden

Reactie op Justsuus

Ik had gisteren wat steken achter mijn navel, even opgezocht wat het kon zi ...
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen heb ik er niks van gevoeld en na de bevalling was mijn navel weer normaal 😊

5 jaar geleden

Nog nergens last van met de navel heb van me zelf een hele diepe navel. Ben nu 24+4 en heb nog steeds geen gepopte navel als ik in de spiegel kijk lijkt het wel alsof ik een donut op mn buik heb zie namelijk een klein rondje in mn shirt staan

5 jaar geleden

Mijn navel staat op het punt naar buiten te poppen met 21+3 van een tweeling. Blijf het heel bijzonder vinden welke veranderingen het lichaam door maakt

5 jaar geleden

Die van mij groeit steeds meer naar buiten toe. Gaat hij echt ineens poppen? Of groeit hij langzaam steeds meer naar buiten toe?