29 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk hier een meisje 👧 Mijn papa had 6 zussen 4 dochters Ik heb een dochter en een miskraam van een meisje ook gehad.. grote kans dus denk ik.. mijn vriend hoopt op een jongen 😊

3 jaar geleden

Ik wil alleen maar fruit eten. Daar word ik de hele dag super blij van. Iedereen om ons heen denkt een jongen, maar hoe dichter bij we bij de geslachtsecho komen, hoe sterker mijn gevoel voor een meisje wordt.

3 jaar geleden

Ja ze zeggrn altijd hartig is jongen zoet is meisje.... maar joost mag dan weten wat ik krijg krijg want eet veel kaas op brood enzo maar patat vind ik nu stinken en met meer dingen heb ik gewoon geen trek in wel vaak trek in pizza en snoep love it.

3 jaar geleden

Ik heb geen cravings... ik eet echt alles wat er masr voorbij mn mond komt🙄🙄. Bij de vorige at ik heel veel frituur. Vooral frikandellen speciaal. En dat waren 2 jongetjes.. ik weet dat k bij mn eerste echt een afkeur had van taartjes en dat soort dingen en dat was eenndochter

3 jaar geleden

Ik moet niks hebben van: doner, turkse pizza enzo.. Ik heb de laatste dagen neiging tot kaasbroodjes 😂 vond ze eerst niet eens zo lekker Ik twijfel maar denk een jongen.

3 jaar geleden

Uhm.. Die surinaamse gele sambal op alles. Wat zegt dat? 😳

3 jaar geleden

Uh hier helemaal geen last van crvings

3 jaar geleden

Ik ook niet specifieke cravings, maar wel meer zin in hartig dan zoet terwijl dat voor mijn zwangerschap het tegenovergestelde was!

3 jaar geleden

Uhm.. Die surinaamse gele sambal op alles. Wat zegt dat? 😳
Hahaha. Ik heb ook 2/3 weken lang een hysterische pepercraving gehad!

3 jaar geleden

Ik heb een afkeer van de structuur van voedsel. Ik word misselijk van het taaie, pezige gevoel in mijn mond als ik hamburgers of gehakt eet. En ook de structuur van een sperzieboon kan ik niet hebben. 🤢

3 jaar geleden

Ik at voorheen ook veel chocola nu echt bijna niet. Cornflakes in de ochtend kan ik ook niet meer hebben. Deze zwangerschap voelt heel anders dan m'n eerste qua eten maar heb echt geen idee wat het wordt. Misschien een jongen, dat is wat we beide hopen 😉

3 jaar geleden

Ik word kotsmisselijk van vlees.. alleen de geur al 🤢 alleen kip gaat wel. Ik ben normaal echt een vlees eter... Ik eet nu veel kwark en Griekse yoghurt met aardbeien en eet veel appels (at ik bijna nooit). Heel veel mensen denken een jongen... Ik neig toch meer naar weer een meid. Ik heb een dochter en een bonuszoon.

3 jaar geleden

Ik ben al langer op zoek naar nieuwe lekkere recepten met zo weinig mogelijk vlees en zuivel... maar met de zwangerschap had ik veel cravings naar een goeie vettige spek..mmmm....en wat specialere vleeswaren..ik ben nog op de resultaaten van nipt test aant wachten maar op de echo hebben wij vrij duidelijk een piemeltje gezien😁 en mijn schoonmoeder betrapte mij regelmatig 'hij' zeggen

3 jaar geleden

Ik eet zelf ook echt geen chocola ect meer.. ik hield zelf persoonslijk sowieso van kaas, maar nu ben ik er gewoon verslaafd aan😂. Ik wel een voorgevoel dat het een meisje word

3 jaar geleden

Bij de zwangerschap van mijn dochter was ik gek op blikjes fristi. Kon ik de hele dag wel drinken. Nu kan ik echt alleen maar af en toe zoute of zure dingen eten. Hou ook weinig binnen. 😖 Mijn gevoel zegt een jongetje.. maar dit dacht ik bij mijn dochtertje ook tot ongeveer 15 weken en toen ineens voelde ik aan alles dat het een meisje was.

3 jaar geleden

Mijn misselijkheid is eeeeeindelijk minder aan het worden (nu 11+4).. En nu heb ik de hele tijd honger 😂 Crave nu vooral hartige dingen: chips, pindakaas en zilveruitjes met blokje kaas (er gaan soms gewoon 5 lepels met uitjes naar binnen).. 😁

3 jaar geleden

Ik eet veel meloen, dingen met kaas en of aardappelen, pastasalade en soep, olijven, zure matten en napoleon snoepjes en vette hap. Wordt kotsmisselijk van groenten en vlees. Ik crave dus echt zuur en hartig en vooral vet. Redelijk hetzelfde als bij mijn dochter maar toch zegt mn gevoel jongen.

3 jaar geleden

Bij mij is niks veranderd ik eet nog alles van ervoor en er is niks wat ik meer of liever eet. En het wordt een jongen.

3 jaar geleden

Reactie op Tessje2106x

Ik denk hier een meisje 👧 Mijn papa had 6 zussen 4 dochters Ik heb een d ...
Het is de man dat het geslacht bepaalt hoe zat het met je vriend meisjes zijn overlevers jongens zijn de snelle zaadjes

3 jaar geleden

Ik heb meer de neiging naar zoete dingen zoals ijs, tofee’s chocolade 🙈 en m’n gevoel zegt al vanaf het begin een meisje maar hou in je achterhoofd dat ik er ook helemaal naast kan zitten 😂😂