27 Reacties

5 jaar geleden

Hier nog even een foto

5 jaar geleden

Als ik kijk naar mijn echo zie ik duidelijk het verschil

5 jaar geleden

Reactie op Mm

Ja dat zeker wel maar ik bedoel meer dat het allemaal heel vaag is hahaha

5 jaar geleden

Is volgens mij toch heel duidelijk een piemeltje 🤭

5 jaar geleden

Ik vind hem juist heel duidelijk! Echt een piemeltje tussen de benen 😊

5 jaar geleden

Bij mijn eigen echo wel, maar ik vind deze heel duidelijk hoor!

5 jaar geleden

Nooit ervaring gehad met echo's, ben voor het eerst zwanger en bij een jongen was het niet te missen🤣 bij mij zag je echt dat piemeltje en balletjes hihih

5 jaar geleden

Duidelijk piemel hoor🤣🤣

5 jaar geleden

Reactie op mama'sPrinsje

Nooit ervaring gehad met echo's, ben voor het eerst zwanger en bij een jong ...
Ja voor ons ook de 1e misschien dat ik het daarom zo vaag vind hahaha

5 jaar geleden

Je moet bedenken dat ze met hun billen (met benen wijd) op een kopieerapparaat zitten...je kijkt dus tegen de onderkant van de benen en billen aan met daartussen een piemeltje...

5 jaar geleden

Reactie op Wyoooon

Ja voor ons ook de 1e misschien dat ik het daarom zo vaag vind hahaha
Bij jou zie je duidelijk 2 beentjes uit elkaar en het piemeltje dat naar links wijst en de balletjes ertussen 😍 gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Duidelijk hoor! Haha ik heb alleen maar vage echo's, in beweging is bij mijn kleine meid alles beter te zien en als ze daar dan een foto van maken, tsjah dan is het gewoon niet zo duidelijk. Het is dat de echoscopiste de boel vertaald want wij zagen het allemaal maar niet hoor. Mn zoon was heel rustig in de buik en bij hem wel mooiere echo's gekregen.

5 jaar geleden

Hier de foto van onze echo. Zag direct toen we tussen de beentjes zaten dat het een jongetje was (herkende het van de vorige zwangerschap)

5 jaar geleden

Hier nog 1 deze is vergelijkbaar met die van jou alleen dan andersom (billen zitten aan de linkerkant en bovenbenen wijzen naar rechts. Zie ook echt duidelijk op die van jou een piemel 😄

5 jaar geleden

Reactie op Mm

Oh grappig! Ook uit Apeldoorn :) ik zie nu eindelijk op jouw echo wat ik op mijne ook zie, van die uitstekende streepjes. Bij alle andere echo’s zag ik alleen maar “plat” tussen de benen. Vond mijne niet overtuigend eerst

5 jaar geleden

Nja ik wil mijn echo van gisteren ook nog wel delen. Zelf lag ik compleet dubbel hoe vriendlief de foto in handen kreeg. We wisten het geslacht al met 13 weken. Zijn reactie was “nou nu weet ik zeker dat we een zoon krijgen, overduidelijk” 😂😂😂 Hij begreep niet direct dat het piemeltje met het kleine pijltje word aangewezen 😂

5 jaar geleden

Reactie op Lhk

Je moet bedenken dat ze met hun billen (met benen wijd) op een kopieerappar ...
Prachtig voorbeeld dit 😂

5 jaar geleden

Nja ik wil mijn echo van gisteren ook nog wel delen. Zelf lag ik compleet d ...
Hahaha hilarisch dit!

5 jaar geleden

Vind hem ook niet echt duidelijk eerlijk gezegd, kan in mijn ogen ook nog de navelstreng zijn. Maar heb er ook echt geen verstand van!

5 jaar geleden

Reactie op m.d.

Vind hem ook niet echt duidelijk eerlijk gezegd, kan in mijn ogen ook nog d ...
Dat dacht de verloskundige dus ook heel erg