15 Reacties

5 jaar geleden
Reactie op celinevh
Omdat ik net eentje in de living heb opgezet en enorme hoofdpijn heb en ik ...
Het komen door zulke stokjes, daar heeft mijn vriend ook vaak last van dus ik haal ze niet meer in huis, net als oliebranders en het goedkopere segment geurkaarsen.. maar het kan ook komen door bijvoorbeeld te weinig drinken. Mijn verloskundige gaf aan dat 3 liter wel normaal is om te drinken nu 😵

5 jaar geleden
Vind het geen rare vraag hoor. Tijdens je zwangerschap moet je wat voorzichtiger doen met etherische oliën, die zitten ook vaak in dit soort stokjes. Verder kan hoofdpijn door geuren heel erg goed.

5 jaar geleden
Je bent tijdens zwangerschap sowieso gevoeliger voor geuren dus het kan best zijn dat je er last van krijgt. Denk da het op zich wel mag (anders mag je ook geen deo denk ik dan). Maar als je er last van krijgt zou ik ze toch even buiten keilen...

5 jaar geleden
Reactie op Winterslaap
Je bent tijdens zwangerschap sowieso gevoeliger voor geuren dus het kan bes ...
Dank je wel

5 jaar geleden
Reactie op celinevh
Omdat ik net eentje in de living heb opgezet en enorme hoofdpijn heb en ik ...
Ze verbruiken de zuurtstof in de ruimte dus je moet altijd ventileren als je kaarsen of stokjes brandt. Je hoofdpijn kan dus heel goed komen van zuurstofgebrek in de ruimte. Daarnaast is het gewoon een chemische verbranding die misleidend lekker ruikt. Ook om die reden dus altijd ventileren. 🙂

5 jaar geleden
Ik heb eentje in de woonkamer en 1 in de slaapkamer, ik heb ze al een paar maanden & ik heb er tot nu toe geen last van gehad.