135 Reacties

4 jaar geleden

5180 gram, 58 cm, gisteren 7 weekjes en gister gewogen

4 jaar geleden

Dat vind ik best meevallen! Mijn baby is 1 maand en ook 5,6 kg 😅

4 jaar geleden

Ons meisje is net 6 weken en woog zaterdag al 5.5 kilo. Ze drinkt wel gewoon normaal

4 jaar geleden

Donderdag is ons ventje 9 weken oud. Eigen weging en meting komen we op ong 5,8kg en +-60cm. Hebben dan ook een afspraak bij kind en gezin (cb), ben benieuwd naar hun resultaten.

4 jaar geleden

Hier was ze donderdag met 6+5 5,2 kg. Denk dat het wel iets wat zwaarder is, maar vind het echt wel mee vallen. Vind het eerder juist lekker gezond😊

4 jaar geleden

Mijn kleine meid was met 7 weken 5,5 kg. Echt een forse tante voor haar leeftijd, maar ook super gezond 😊

4 jaar geleden

Hier een jongentje van 7+1 die 5,6 kilo weegt.

4 jaar geleden

Dit is van mijn dochter :)

4 jaar geleden

5,6 kilo is het gemiddelde gewicht bij 2 maanden, dan is dat bij 8 weken toch prima?

4 jaar geleden

Zoontje is 8 weken en woog van de week 6 kilo, cb vond hem aan de grote kant. Voor ons is het een heerlijk mannetje dat graag zijn flesje drinkt!😍

4 jaar geleden

Vind ik niet extreem zwaar hoor, onze meid woog met 4 weken 5,2 kg. Maar ach, borstvoeding en zwaarder (3960) geboren. Ik maak me er niet druk in

4 jaar geleden

Gewicht moet je bekijken in verhouding met de lengte en dan nog... Hier op 4w: 5,3kg en 58,5cm Haar lengte-gewicht verhouding ligt mooi in het midden/op het gemiddelde.

4 jaar geleden

Vorige week dinsdag was onze zoon 55 cm en 4430 gram met 6 weken. Was volgens het cb gewoon goed.

4 jaar geleden

7,5 week en 4,88 kg

4 jaar geleden

7 wkn en weegt 5,2 en is 59 cm lang. Precies goed volgens kinderarts 😊💙

4 jaar geleden

Ons jochie is 6,5 kg en bijna 60 cm bij 5 weken oud! Wel geboren met 4,8 kg 😅

4 jaar geleden

Hier te vroeg geboren met 35+6 en nu 10 weken. 5,8 kilo en 59cm

4 jaar geleden

Hoe ziet jullie voedingsschema eruit ? Ons kindje is sinds gisteren eindelijk van zijn sonde af. Nu is die van ons een tevreden luilak. Hij meld zich soms wel maar soms ook niet. We bieden hem altijd 150 ml aan.

4 jaar geleden

Reactie op Larissa

Hoe ziet jullie voedingsschema eruit ? Ons kindje is sinds gisteren eindeli ...
Ik ga sinds vandaag starten met 150 en de laatste fles 170. Probeer 7-11-15-19-23 uur aan de houden , als dit lukt.. gezien te al 7weken om de 3uur voeding krijgt, en snachtsnop verzoek ( sinds 1 week slaapt ze door ) Maar bod haar sinds 3 weken 120ml per 3 uur aan en nu sinds 2 dagen drinkt ze die nu leeg en wil ze meer.

4 jaar geleden

Vanochtend bij het cb geweest, 4,5 week oud 57 cm en 5.5 kilo met borstvoeding 😂