18 Reacties

5 jaar geleden

H&m?

5 jaar geleden

Kijk bij de Lidl, ze hebben daar best veel en ook nog wel redelijke kwaliteit.

5 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Kijk bij de Lidl, ze hebben daar best veel en ook nog wel redelijke kwalite ...
Geen voedingsshirts met lange mouw helaas

5 jaar geleden

Bij shein heb ik ze gezien

5 jaar geleden

Bon prix?

5 jaar geleden

Of je haalt shirts met korte mouw, die kun je langer dragen. En draagt daar normale vestjes overheen.

5 jaar geleden

Reactie op Fatima2411

Bij shein heb ik ze gezien
Ik vind dat een beetje een beetje Ali express achtig overkomen die site, maar kan zomaar zijn dat dat helemaal niet zo is, geen ervaring met die site. Is het gewoon binnen een paar dagen leveren en goede kwaliteit? En kloppende maten?

5 jaar geleden

Of je haalt shirts met korte mouw, die kun je langer dragen. En draagt daar ...
Die heb ik al een aantal. Wil er een paar lange mouwen bij, voor als het echt koud is haha (ben een koukleum, normale winters draag ik ook een hempje, shirt lange mouw en een dik vest haha)

5 jaar geleden

Ik vind dat een beetje een beetje Ali express achtig overkomen die site, ma ...
Dat is het ook zo’n beetje, dus zou daar nooit zelf bestellen

5 jaar geleden

Heb via h&m eentje vandaag binnengekregen. Ideaal!

5 jaar geleden

Bonprix 😊

5 jaar geleden

Wat ik deed was een normale long sleeve met daaronder hemd in dezelfde kleur, met voeden mijn shirt omhoog en hemd omlaag en voila je kan gaan voeden en alles is bedekt en geen kou. Eigenlijk creëer je zo je eigen voedingsshirt zonder speciaal 1 te kopen voor korte periode.

5 jaar geleden

Asos is echt mijn favoriete online kledingzaak!

5 jaar geleden

Je kan gewoon mooie blouses(overhemdmodel) aan ;-) knoopjes los en gaan met die banaan! Anders koop je kleding die je na de voeding niet gaat gebruiken! Zou wel voedingsbh's en tops aanschaffen.. heb leuke leren blouses gezien en satijn...

5 jaar geleden

Reactie op Lisanne_Julia2018

Je kan gewoon mooie blouses(overhemdmodel) aan ;-) knoopjes los en gaan met ...
Ohja mooie lange blouses (beetje van die baggy modellen, eventueel riempje onder de borst/later de taille als je dat mooi vind) zijn ook ideaal! Maar voor de koude dagen wat minder. Hier heb ik er iig ook een aantal van en gaat heel goed met voeden.

5 jaar geleden

De eerste paar weken heb ik het idee dat ik veel in mijn pyjama en loungekleding rondloop dus ik kijk eerst of de bv goed op gang komt voordat ik allerlei dingen ga aanschaffen. Komt het goed op gang en heb ik het idee dat ik dit voor een periode wil volhouden dan ga ik kijken naar een goede beha en kleding. Vind het gewoon geldverspilling om nu al dingen aan te schaffen. Zeker omdat alles online makkelijk te verkrijgen is.

5 jaar geleden

Hunkemöller heeft fijne shirtjes met knoopjes voor ong 20 euro. Opening tot net onder borsten.

5 jaar geleden

Ik heb voorlopig pyjama’s met knoopjes (lange mouw). En verder borstvoedings shirts met korte mouw, maar daar doe ik gewoon een vest overheen in de winter. Gelukkig blijft het niet eeuwig winter dus die t-shirts kan ik daarna ook gewoon aandoen. Voor goedkope borstvoedings shirts kijk ff op Lidl online shop.