28 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Vriendin van me is overtuigd van bibetta. Kost een 10tje maar is uitwasbaar ...
Ja die heb ik ook een paar, maar dan van Prénatal (€6 per 2).
Ideaal voor hapjes, even afspoelen en weer schoon.
Zoek er nu vooral slabbers bij voor de eerste tijd, iets dat goed melk/spuug opneemt
5 jaar geleden
Deze via aliexpress besteld 😃 veel goede verhalen over gehoord.

Ja die heb ik een paar bij Prénatal en zeeman gehaald. €3 per stuk. Zoek nu alleen stoffen slabbers voor melk/spuug. De silicone wil ik alleen bij hapjes gebruiken, die lijken me met melk niet erg fijn
5 jaar geleden
Ja die heb ik een paar bij Prénatal en zeeman gehaald. €3 per stuk. Zoek nu ...
Goede tip! Ik heb ze alleen voor 15 euro gezien, vandaar dat ik via ome Ali heb besteld.
5 jaar geleden
Deze via aliexpress besteld 😃 veel goede verhalen over gehoord.

Pas op met Aliexpress. Ze hoeven zich niet aan de veiligheidsregels van de EU te houden dus het kan best zijn dat er veel chemische stoffen zijn gebruikt in dit product die niet veilig zijn voor je kindje!
5 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Pas op met Aliexpress. Ze hoeven zich niet aan de veiligheidsregels van de ...
Goeie tip! Dank je wel 😃
5 jaar geleden
Reactie op Joe joe
Zulke heb je ook gewoon bij de prenatal
Zag ze laatst voor een paar euro bij de Zeeman
5 jaar geleden
Persoonlijk ben ik meest voor drukknoopjes. Dit omdat die niet kapot gaan zoals velcro en niet verwikkelen in de was zoals die met een strik. Over het hoofdje trekken ben ik nooit fan van geweest...
5 jaar geleden
Bij mijn oudste vooral veel badstofslabbers gebruikt, maar eigenlijk pas vanaf dat ze fruithapjes ging eten.
Bij het melk drinken in de eerste periode eigenlijk alleen maar spuugdoekjes gebruikt. Als ik haar dan daarna in de box legde, deed ik altijd nog een spuugdoekje (van badstof) onder haar hoofdje zodat het boxkleed niet vies zou worden. Werkte eigenlijk altijd heel prettig!
5 jaar geleden
Even dit topic weer aanhalen. Wat gebruiken jullie? Slabbetjes, bandana of doekjes? Ik wissel maar vind die slabbetjes toch een beetje haar outfit verpesten en doekjes ben je er niet altijd op tijd bij.. bandana gaat het er vaak alsnog naast.
5 jaar geleden
Reactie op Bloempje05
Even dit topic weer aanhalen. Wat gebruiken jullie? Slabbetjes, bandana of ...
Slabbetje die over het hoofd gaat (van de Kruidvat) tijdens de fles en het boeren. Straks als hij wat meer gaat kwijlen doe ik driehoek slabbetjes. En anders maar wat vaker van outfit wisselen 🤷🏼♀️
5 jaar geleden
Ik heb deze van de hm. Zijn met een drukknoopje. Ik vind ze best fijn om ze overdag om te houden. En staan wel leuk! Soms doe ik ook een klein slabbetje om zn nekje zonder hem vast te doen tijdens het voeden (fles), maar sinds hij wat meer kwijlt vind ik deze wel fijn