11 Reacties

2 jaar geleden

Ja mijn zoontje eet ook echt heel veel 🤪 en is ook veel groter dan gemiddeld

2 jaar geleden

Wat is de portie grootte volgens het Voedingscentrum wat in jouw brochure stond? Ben wel benieuwd.

2 jaar geleden

Ik heb eten nooit afgewogen, maar mijn zoontje kan ook heel veel eten. Vooral als hij iets lekker vind kan hij soms bijna een volwassen portie op🤯

2 jaar geleden

Hoop dat het leesbaar is

2 jaar geleden

Wij scheppen dus al 200 gram aan groente op en 100 gram aardappels.

2 jaar geleden

Zo zou dat eruit moeten zien….mijn zoontje eet een tot de rand gevuld diep bord leeg.

2 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Zo zou dat eruit moeten zien….mijn zoontje eet een tot de rand gevuld diep ...
Hihi hier gaat mijn zoontje ook flink overheen, maar er staat dat je kind bepaald hoeveel hij eet toch😉

2 jaar geleden

Mijn kind eet tegenwoordig veel brood, 4 sneetjes op een dag, maar veel avondeten niet, wat we aanbieden is ongeveer gelijk aan het Voedingscentrum, soms eet ze dat op, meestal niet

2 jaar geleden

Mijn dochter eet sinds ze echt met ons mee eet wel iets minder dan voorheen maar ze kan wel met dingen die ze echt lekker vind nog steeds meer eten zo rond de 300 gr zeker dan. Wat zou er gebeuren als je je zoontje iets minder geeft, gaat hij huilen? Heeft hij echt nog honger? Je schrijft dat zijn groeicurve een stijgende lijn laat zien, misschien toch advies hierover vragen van het cb. Ben wel benieuwd wat hun zouden zeggen ook.

2 jaar geleden

Reactie op mooni

Mijn dochter eet sinds ze echt met ons mee eet wel iets minder dan voorheen ...
Hij doet eigenlijk weinig anders dan anders als hij minder krijgt. Hij geeft tegenwoordig wel heel goed aan als hij vol zit (of er geen zin in heeft) tov vroeger dus de ene dag eet hij meer dan de andere dag, maar meestal is het de volle portie. Het cb vond het goed gaan. Hij zat altijd wat aan de lichte tot mooi gemiddelde kant in verhouding tot zijn lengte en nu zit zijn gewichtlijn een beetje boven de lengtelijn en weer meer op het gemiddelde. Dus voor nu helemaal goed en hoefde niks anders te doen. Vraag mij zelf alleen wel af of die stijgende lijn doorzet, want dan heb ik in no time een klein propje🙈. De lijn is namelijk in 2 maand tijd een volledige lijn gestegen (lengte 3/4 lijn)

2 jaar geleden

Oei... dit is wel even een eye opener...... Onze kleine eet echt wel ruim meer dan dit.... Hij geeft zelf ook slecht aan dat hij vol zit, dus we beperken zijn inname echt al wel. Anders gaat hij maar door 😅 Maar qua portie avondeten gaat hij hier toch wel overheen 😳