35 Reacties
2 jaar geleden
Even reageren op bumba.. Ik vind bumba niet zo pedagogisch slecht eigenlijk... Kinderen praten zelf ook veel in brabbeltaal. Ze benoemen kleuren, ontdekken zwaarte kracht of andere dingen. Er zit een ritme in de aflevering en qua spanningsboog is het precies lang genoeg.
Tevens benoemen ze vaak voorwerpen die goed of fout zijn.
Ik vind het prima. Ik kan mij wel slechtere dingen bedenken.
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Even reageren op bumba.. Ik vind bumba niet zo pedagogisch slecht eigenlijk ...
Ik zet bomba echt nooit aan. Maar dat is puur omdat ik het zelf echt verschrikkelijk vind🤣 zolang hij het nog niet kent kom ik er mooi mee weg
2 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Ik zet bomba echt nooit aan. Maar dat is puur omdat ik het zelf echt versch ...
Herkenbaar! 😊
2 jaar geleden
Hier is van alles favoriet.
Nu vindt ze; “waar is de poes” met de echte dieren in de clip heel erg leuk. En nog een aantal van de minidisco 🤷🏼♀️ vooral de clips met “echte” mensen vindt ze leuk.
Kabouterplop liedjes zijn een hit.
Fien en Teun vindt ze ook leuk..
Af en toe juf roos, bumba, Nijntje, bing of zandkasteel
Ze mag hier never ever ever kijken naar peppa big. Ik vind dat echt een vreselijk programma. Hoe ze met elkaar praten en hoe het vormgegeven is.. nog niet gesproken over de stemmen.. vreselijk hahaha!
2 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Ik zet bomba echt nooit aan. Maar dat is puur omdat ik het zelf echt versch ...
Ik vind het ook echt een verschrikkelijk programma, mag hier absoluut niet op, want dan blijft ie bovenaan komen op YouTube 😅
Ik vind het vooral echt heel erg slecht voor de taalontwikkeling
2 jaar geleden
Reactie op Gon1984
Ik vind Bumba maar een enge clown 😂
😂
Heb ooit een Bumba puzzel gekregen en die pak ik eigenlijk nooit om mee te spelen uit angst om ook maat iets op Bumbagebied aan te wakkeren. 🙈
2 jaar geleden
😂
Heb ooit een Bumba puzzel gekregen en die pak ik eigenlijk nooit om mee ...
Mijn dochter is helemaal bumba dan.. Ze wijst alle dieren aan en begint nu ook te tellen.. 😊😊 Ze wil 's avonds bumba boek lezen..
De filmpjes vind ze maar soms leuk 🙈
En 't grote flapjes boek is helemaal favoriet! 🥰
2 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Bing is super pedagogisch verantwoord en ook wel leuk om te zien.
BabyTv o ...
Bing vind ie ook leuk, alleen is er altijd een heel belangrijke les die hij leert in elke aflevering en soms kijkt en reageert bing zo verdrietig, dat mijn zoontje een paar keer in huilen uitbarstte. Dus toen maar even mee gestopt.
Hier: vooral Nijntje, TikTak, en heeeel soms een keer Bumba en Bing en George & Paul.
En soms liedjes. En oceaanbeelden, van echte vissen en koraal etc. Maar dan verliest ie wel het snelst zijn interesse.
2 jaar geleden
Chip en pieper, ernst bobby en de rest, bing en tiktak zijn erg geliefd hier. Bumba fase is gelukkig een beetje voorbij, vindt bumba zelf verschrikkelijk 🤣
2 jaar geleden
Slaap lekker circus voor het slapen gaan is hier favoriet! Er zijn een paar varianten en verschillende aantal minuten 😌