10 Reacties

5 jaar geleden

Hahaha mooi verhaal, hier gelukkig nog geen benauwde momenten gehad, wel een andere anekdote: Gisteren eten besteld en omdat ik door het cravings topic zoveel zin had in bami, moest het bami worden. 1,5 uur later nog steeds geen bezorger. Ik, inmiddels te chagrijnig voor woorden, mijn vriend maar even laten bellen, het was druk maar het kwam eraan. Afin 2 uur na de bestelling ging eindelijk de deurbel, het eten was er! Ik in de aanslag om de bami op te scheppen. Bordje vol, klaar om te genieten, gooi ik de volledige inhoud van het bord over de bank en mezelf heen 😭😭😭 zo enorm hysterisch gehuild hahahaha. Daarna ook heel hard kunnen lachen gelukkig!

5 jaar geleden

Reactie op lissy89

Hahaha mooi verhaal, hier gelukkig nog geen benauwde momenten gehad, wel ee ...
Sorry voor de bami craving 😂 my bad.. (in 2 uur tijd had ik je zelfs een bordje kunnen brengen) Hier niet zozeer een anekdote maar eerder een aparte en toevallige kwestie. Mijn partner heeft een kleine meid van 4 met zijn ex en afgelopen week, uiteraard hebben we haar nog niets verteld, noemde ze mij ineens een paar keer 'mama'. Al lachend netjes aangegeven dat ik niet haar mama ben, dat ze maar 1 mama heeft. Haar antwoord: "Ja, weet ik wel. Maar jij bent ook een mama." Of ze nou bedoelde haar bonusmama of dat haar kinderinstinct mijn zwangerschap door heeft? Who knows!

5 jaar geleden

Reactie op Catharina89

Sorry voor de bami craving 😂 my bad.. (in 2 uur tijd had ik je zelfs een b ...
Kinderen staan erom bekend sneller iets door te hebben (zeker op het energetische/spirituele vlak), dus zou mij niks verbazen.

5 jaar geleden

Reactie op Catharina89

Sorry voor de bami craving 😂 my bad.. (in 2 uur tijd had ik je zelfs een b ...
Ooo wow wat bijzonder! Ik heb inderdaad ook weleens gehoord dat kindjes het aan kunnen voelen 🤗.

5 jaar geleden

Ik weet net dat ik zwanger ben, maar heb het dus ook nog niet aan iemand verteld. Nu hebben we een afstudeeretentje van mijn broertje. Menu: carpaccio (voor), bloederig rode biefstuk (hoofd) en yoghurt (na). Hoe ga ik mij hier uit redden?!🙈

5 jaar geleden

Reactie op EvelienA

Ik weet net dat ik zwanger ben, maar heb het dus ook nog niet aan iemand ve ...
O ja...lekker: ik mis carpaccio. Aan de chefkok wel vertellen en alles moet goed doorbakken zijn. Yoghurt is overigens geen probleem.

5 jaar geleden

Reactie op EvelienA

Ik weet net dat ik zwanger ben, maar heb het dus ook nog niet aan iemand ve ...
Eh... genieten van de yoghurt?? 🙈🤔 dat wordt wel een hele lastige zeg.. kun je niet zeggen dat je vegetariër bent geworden?

5 jaar geleden

Reactie op Mamaris

Eh... genieten van de yoghurt?? 🙈🤔 dat wordt wel een hele lastige zeg.. k ...
Vegetariër? Dat geloven ze nooit! Haha😉 en ik vergat: ook nog stoofpeertjes. O o o... Ik heb gezegd dat ik ziek ben 🙈

5 jaar geleden

Reactie op EvelienA

Vegetariër? Dat geloven ze nooit! Haha😉 en ik vergat: ook nog stoofpeertje ...
Hahaha, aaah. Heel herkenbaar dit. Kom je ook echt niet onderuit zonder dat ze het door hebben 😜

5 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Hahaha, aaah. Heel herkenbaar dit. Kom je ook echt niet onderuit zonder dat ...
Ik heb een minihapje carpaccio genomen, mijn man was niet blij met mij🙈 sorry lieverd, paniek!🤣🤦🏽‍♀️