13 Reacties

6 jaar geleden

Ik! Vanaf een uurtje of 16:00 voel ik me nog slechter. Super erge buikpijn, maag/darmen. Geen eetlust en wat ik eet verergerd de buikpijn. Kokhalzen/spugen ‘s avonds en nu ook 2/3 dagen al last van diarree. Koorts niet gemeten. Maar ik weet echt niet meer waar ik het zoeken moet.. ik ben nu ook 8+1.

6 jaar geleden

Ook heb ik het veel koud en super moe en futloos.

6 jaar geleden

Ik! Mijn spieren voelen alsof ik griep heb. Overal pijn en rusteloos.

6 jaar geleden

Herkenbaar!

6 jaar geleden

Ja!

6 jaar geleden

Ik ook ben pas 5 weken. Vorig jaar 1 miskraam gehad en nu ook snel.angstig als ik geen symptomen heb en bij steken ook weer bang. Terwijl ik 3 gezonde kinderen op de wereld heb gezet. Snachts zweten soms hitte aanvallen soms heel koud. En diarree gehad 2 dagen..

6 jaar geleden

Herkenbaar!

6 jaar geleden

Ik had dit bij me eerste was stront verkouden

6 jaar geleden

Reactie op musje

Herkenbaar!
Gelukkig! Fijn om te weten dat ik niet de enige ben haha

6 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik! Mijn spieren voelen alsof ik griep heb. Overal pijn en rusteloos.
Dat heb ik dus ook. Sta fit op. Dan tot ongeveer 14.00 takel ik langzaam af..

6 jaar geleden

Reactie op hedy

Ik! Vanaf een uurtje of 16:00 voel ik me nog slechter. Super erge buikpijn, ...
Diarree heb ik niet maar wel heel érg het gevoel alsof ik zware griep heb. Maar heb max 37,5 graden dus geen koorts..

6 jaar geleden

Reactie op Luckynumber7

Ik ook ben pas 5 weken. Vorig jaar 1 miskraam gehad en nu ook snel.angst ...
Misschien is het toch iets van stress? Was het eerste wat mijn huisarts vandaag vroeg, of ik gespannen was.. ik heb in Januari een miskraam gehad en ik vind zelf niet dat ik er heel erg mee bezig ben dat deze zwangerschap mis zou kunnen gaan. Maar toch, misschien onbewust

6 jaar geleden

Diarree heb ik niet maar wel heel érg het gevoel alsof ik zware griep heb. ...
Goed je rust pakken en zorgen dat je genoeg vocht binnen krijgt. Eventueel ook bouillon voor je zouten. Beterschap, hopelijk voel je je snel beter.