29 Reacties

5 jaar geleden

Ik slaap nooit met bh. Krijg het er benauwd van en slaapt gewoon niet zo lekker. Niet een idee om die uit de doen of een sport bh te dragen tijdens het slapen?

5 jaar geleden

Das de reden dat ik geen beugel in mn bh's draag.

5 jaar geleden

Hai! Ik heb cup E en herken het probleem.... ik draag nu zwangerschaps bh van bonprix. Ze vallen best groot en gaan tot cup F geloof ik... Toch op zoek naar iets zonder beugel ben ik bang voor de laatste loodjes 🙈 Een goede sportbh kan ook helpen.

5 jaar geleden

Ik heb ook een zoektocht qua bh's achter de rug, alleen een minder grote cupmaat wat het misschien iets makkelijker maakt. Ik wilde graag wel met beugel, dat ben ik gewend, maar kreeg van vriendinnen met kids veelvuldig het advies om voedingsbh's te nemen zonder beugel, omdat een beugel bij borstvoeding heel onhandig scheen te zijn. Mijn zoektocht bracht me bij een tussenweg: een bh met gel-beugels. Deze verkopen ze bij de Babyplanet en zijn €50. Je hebt niet de daadwerkelijke beugel maar wel de steun. Qua dragen vind ik ze erg prettig. Ze lijken zich een beetje aan te passen aan je lichaam, als je ze iets langer draagt. Er zit standaard een stukje bij die je kunt gebruiken om de omvang te vergroten. Ze zijn er volgens mij in de maten S, M, L, XL. Ik heb L met cupmaat C. Misschien zou jij XL passen? Is het proberen waard. Succes!

5 jaar geleden

Reactie op mama'sPrinsje

Ik slaap nooit met bh. Krijg het er benauwd van en slaapt gewoon niet zo le ...
Oh haha maar ik slaap ook niet met mijn bh hoor 😂 Heb alleen het idee dat doordat mijn bh overdag er op drukt, het daardoor zeer doet en omdat je snachts horizontaal en ontspannen ligt het dan beter te voelen is. Hoewel ik er vandaag ook overdag al de hele tijd last van heb :-(

5 jaar geleden

Hey, wat vervelend van de pijn joh. Ikzelf heb inmiddels maat 75J, maar draag al weken geen beugelbh meer omdat dat teveel knelt op mijn ribben en druk geeft op mijn buik (zelfs met omtrek-verlengstuk). Ik draag nu overdag deze bh van C&A, en 's nachts gewoon lekker niks. Deze bh geeft wel een stuk minder steun dan een beugelbh, maar zit ZOVEEL chiller (en is wel weer beter dan helemaal geen bh)!! Kost ook geen drol, en draag ik gewoon in maat M. Je borsten hangen dan wel ietsje lager dan normaal, maar ik vind dat bij mezelf niet opvallen met die steeds groter wordende buik. Bovendien lijken m'n borsten er ook iets minder pompeus door, vind ik ook wel een bijkomend voordeel 😅

5 jaar geleden

Reactie op TienVD

Ik heb ook een zoektocht qua bh's achter de rug, alleen een minder grote cu ...
Heb hem gelijk besteld!!

5 jaar geleden

Reactie op meisje89

Hey, wat vervelend van de pijn joh. Ikzelf heb inmiddels maat 75J, maar dra ...
Ohhh dit is ook een goede zeg. Zaterdag eens langs de C&A! Is geen geld idd, en heb altijd balconette, maar dan moet ik dan maar in het belang van geen pijn vanaf stappen. Het klinkt in ieder geval heel prettig zoals je het omschrijft!

5 jaar geleden

Ik heb op een gegeven moment voor tijdens mijn eerste zwangerschap een paar gewone goedkope bh's gehaald (en een paar oude gepakt die nog pasten) en de beugel er uit gehaald. Door de dikke buik bleven mijn borsten redelijk op zn plek en had ik daardoor voldoende steun. Ik vond de beugels ook erg vervelend zitten en kreeg ook pijn aan mijn ribben.

5 jaar geleden

Ik kreeg de tip om de voedingstops van h&m in huis te halen. Ook makkelijk voor na de bevalling ;) .

5 jaar geleden

Ik heb maat 75K en draag sinds het begin al geen beugels meer. Ik heb ook problemen met goede beha’s vinden, vooral vanwege het gewicht van m’n borsten. Ik heb een voedingsbeha maar daar schuiven de bandjes steeds langer van gedurende de dag, dus dat schiet niet echt op. Ik zweer bij de sportbeha’s van de Hema. Zijn relatief goedkoop en lekker stevig. Je krijgt er niet een heel mooi decolleté van, maar comfort vind ik momenteel belangrijker en voor die keren dat ik een mooi jurkje aan heb doe ik m’n andere voedingsbeha aan.

5 jaar geleden

Reactie op t hetje

Ik heb maat 75K en draag sinds het begin al geen beugels meer. Ik heb ook ...
Met mijn maat draag ik trouwens een M

5 jaar geleden

K heb 2 maanden geleden een meegroei bh met beugel gekocht van t merk Anita, had zelf al een aardige zoektocht gehad, de grote lingerie winkels konden me niet helpen, prenatal stuurde me naar huis met een te kleine bh, bij een klein lingerie winkeltje slaagde k alsnog, was wel €75 kwijt😅 als k thuis ben draag k zo’n bh top zoals hier in t topic al aangegeven is, scheelt misschien ook dat mijn borsten nagenoeg niet hangen, zelf ben k van 80F naar 85H gegaan in een paar weken, momenteel heb k t idee dat ze weer door groeien en wacht even met voedingsbh’s aanschaffen tot na de ergste groei spurt..

5 jaar geleden

Ik heb de beugel bh's al lange tijd geleden afgezworen. Niets zat meer lekker. Ik draag een soort seamless tops van de Hunkemoller. Zitten onwijs fijn en best stevig ook. Heel beugel, geen bh sluiting, maar dan als een soort sportbh. Ik weet alleen niet tot welke maat ze te krijgen zijn..

5 jaar geleden

Reactie op Liefkleintje88

Ik heb de beugel bh's al lange tijd geleden afgezworen. Niets zat meer lekk ...
Zit zelf in F inmiddels..

5 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ik kreeg de tip om de voedingstops van h&m in huis te halen. Ook makkel ...
Ja, daar hoor ik ook veel over. Maar die zijn er helaas niet in grote maten.. :(

5 jaar geleden

Reactie op Liefkleintje88

Ja, daar hoor ik ook veel over. Maar die zijn er helaas niet in grote maten ...
Ik heb zelf een cup i inmiddels. Omtrek 80. Grootste maat gepast en dat past, ook qua voorgevel ;)

5 jaar geleden

Ik draag carriwell met gelbeugel maat xxl, er zit ook een verlengstukje bij
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Reactie op Huismus

Ik draag carriwell met gelbeugel maat xxl, er zit ook een verlengstukje bij ...
Welke cupmaat heb je nu? Ik twijfel nl of ik deze wel zal passen. Heb nu 95H en kan dus ook niks vinden

5 jaar geleden

Ik draag een voedingsbh zonder beugels en is echt veel fijner. Omdat buik ook groeit en bh rand tussen de rand van buik en borst inzit.