36 Reacties
3 jaar geleden
Mayoral - Klein
Hugo Boss - Normaal
Petit Bateau - Normaal
Noppies - Eerder klein
Cotolini - Normaal
First Collection - Klein
Feetje - Klein inderdaad!
Zeeman - Groot (zeker body’s)
Benetton - Normaal
Ralph Lauren - Meestal kleiner. Vooral broekjes en gilets.
Filou and Friends - Groot
Levis - Normaal
3 jaar geleden
Z8 valt klein en smal. Prenatal normaal. Noppies vind ik ook vrij smal vallen. Wibra heeft hele leuke dingen voor baby's en dat valt redelijk normaal.
Maar het ligt denk ik ook aan de bouw van je baby...
De ene is smal, de andere stevig.
3 jaar geleden
Hebben jullie wel eens bij SHEIN baby kleertjes besteld? Ik vind alles er super cute uit zien, maar ben wel benieuwd of dit ook katoen etc is.
3 jaar geleden
koko noko vind ik een erg leuk merk valt redelijk op maat vind ik en dirkje klein tot groot verschilt ook per artikel heb van dirkje ook meerdere setjes en een bolero maat 62 past mijn dochter al terwel ze van andere weer verzuipt in 62 verschilt enorm soms best jammer...
3 jaar geleden
De verschillen vind ik erg groot inderdaad!
Als ik iets heb gekocht dan vergelijk ik het gewoon met de andere kleding door ze op elkaar te leggen. Aan de hand daar van maak ik stapels😋
3 jaar geleden
Ja verschild heel erg ik had 50 56 bij de c&a waar die binnen 1 week uit was haalde ik wat bij de prenatal viel het nog goed haalde ik het bij de zeemand bijvoorbeeld dan was het veel tegroot
3 jaar geleden
Reactie op annaniempje
De verschillen vind ik erg groot inderdaad!
Als ik iets heb gekocht dan ve ...
Dat doe ik inderdaad ook. Daarnaast (als de winkels ooit weer open gaan), neem ik meestal een kledingstuk mee naar de winkel dat goed past. Dan kan ik daarmee de kleding in de winkel vergelijken.
Daarnaast verschilt het erg qua postuur van de baby. Ik heb 2 kleine, slanke, smalle dametjes. Mijn ervaring tot dusver is:
- H&M valt meestal goed (soms iets ruim maar dat lees ik dan ook terug in de reviews)
- C&A babyclub valt een volledige maat kleiner (soms 1,5 maat kleiner)
- Jollein valt goed
- zeeman valt meestal goed, sweaters soms wat kort
- Dirkje valt goed
- Feetje valt wat kleiner uit
- Hema valt vaak lang en smal
- Quapi valt klein
- Prenatal valt goed
- Lidl broekjes en rompers zitten perfect, truitjes breed en kort
- name it valt goed
- bakkaboe zit perfect
- Esprit valt goed
- Palomino valt ruim