36 Reacties

3 jaar geleden

C&a en zeeman vallen klein

3 jaar geleden

Zara valt gemiddeld genomen klein maar verschilt ook erg soms met dezelfde maat. H&M en Hema vallen wat groter.

3 jaar geleden

Mayoral - Klein Hugo Boss - Normaal Petit Bateau - Normaal Noppies - Eerder klein Cotolini - Normaal First Collection - Klein Feetje - Klein inderdaad! Zeeman - Groot (zeker body’s) Benetton - Normaal Ralph Lauren - Meestal kleiner. Vooral broekjes en gilets. Filou and Friends - Groot Levis - Normaal

3 jaar geleden

Z8 valt klein en smal. Prenatal normaal. Noppies vind ik ook vrij smal vallen. Wibra heeft hele leuke dingen voor baby's en dat valt redelijk normaal. Maar het ligt denk ik ook aan de bouw van je baby... De ene is smal, de andere stevig.

3 jaar geleden

Dirkje idd klein. Vind prenatal ook klein vallen want mijn zoontje past 56 nog goed maar van prenatal niet. Primark vind ik ook niet heel groot vallen.. H&m weer wel groot en wibra ook.

3 jaar geleden

H&m valt goed. Soms iets te groot maar dat staat erbij vermeld.

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

H&m valt goed. Soms iets te groot maar dat staat erbij vermeld.
Hah! Shirtss zijn hier veeel te groot, broekjes daarbij zijn in de zelfde maat al te klein. Het is zo verschillend die maten hahab

3 jaar geleden

Reactie op Adelheid

Mayoral - Klein Hugo Boss - Normaal Petit Bateau - Normaal Noppies - Eer ...
Interessant lijstje met ineens zeeman ertussen haha 😂 totaal niks mis mee. Alleen past die niet bij de rest van je lijstje haha

3 jaar geleden

Hebben jullie wel eens bij SHEIN baby kleertjes besteld? Ik vind alles er super cute uit zien, maar ben wel benieuwd of dit ook katoen etc is.

3 jaar geleden

Z8 - klein Noppies - klein Zeeman - wisselend maar meestal wel goed Hema - groot H&M - goed Quapi- goed C&A - groot Wibra - groot

3 jaar geleden

koko noko vind ik een erg leuk merk valt redelijk op maat vind ik en dirkje klein tot groot verschilt ook per artikel heb van dirkje ook meerdere setjes en een bolero maat 62 past mijn dochter al terwel ze van andere weer verzuipt in 62 verschilt enorm soms best jammer...

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Hebben jullie wel eens bij SHEIN baby kleertjes besteld? Ik vind alles er s ...
Shein is een soort ali express. Geen ervaring mee omdat ik niet zo goed weet wat voor stoffen er gebruikt worden.

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Hier ben ik ook nieuwsgierig naar @

3 jaar geleden

Reactie op Manouk1995

Als het goed is staat dit overal bij in de beschrijving zie hier iets met 95% katoen en 5% polyester

3 jaar geleden

Noppies vaak klein H&M meestal normaal, maar heb ook dingen die juist groot vallen Hema sowieso groot

3 jaar geleden

De verschillen vind ik erg groot inderdaad! Als ik iets heb gekocht dan vergelijk ik het gewoon met de andere kleding door ze op elkaar te leggen. Aan de hand daar van maak ik stapels😋

3 jaar geleden

Ja verschild heel erg ik had 50 56 bij de c&a waar die binnen 1 week uit was haalde ik wat bij de prenatal viel het nog goed haalde ik het bij de zeemand bijvoorbeeld dan was het veel tegroot

3 jaar geleden

Babyface valt normaal

3 jaar geleden

Reactie op annaniempje

De verschillen vind ik erg groot inderdaad! Als ik iets heb gekocht dan ve ...
Dat doe ik inderdaad ook. Daarnaast (als de winkels ooit weer open gaan), neem ik meestal een kledingstuk mee naar de winkel dat goed past. Dan kan ik daarmee de kleding in de winkel vergelijken. Daarnaast verschilt het erg qua postuur van de baby. Ik heb 2 kleine, slanke, smalle dametjes. Mijn ervaring tot dusver is: - H&M valt meestal goed (soms iets ruim maar dat lees ik dan ook terug in de reviews) - C&A babyclub valt een volledige maat kleiner (soms 1,5 maat kleiner) - Jollein valt goed - zeeman valt meestal goed, sweaters soms wat kort - Dirkje valt goed - Feetje valt wat kleiner uit - Hema valt vaak lang en smal - Quapi valt klein - Prenatal valt goed - Lidl broekjes en rompers zitten perfect, truitjes breed en kort - name it valt goed - bakkaboe zit perfect - Esprit valt goed - Palomino valt ruim

3 jaar geleden

Dat doe ik inderdaad ook. Daarnaast (als de winkels ooit weer open gaan), n ...
Onze ervaring is juist dat vooral H&M heel groot valt.