14 Reacties

5 jaar geleden
Tijdens je zwangerschap is dat niet handig . En t kan de haar kleur van je kind veranderen. Ik had een paar jaar geleden mn haar zwart geverfd tijdens mn zwangerschap en al mn kids zijn donker blond of blond en kreeg een dochter met rood blond haar. En ze raden dat ook meestal af tijdens de zwangerschap

5 jaar geleden
Zijn de meningen ontzettend over verdeeld. Maar tegewoordig Is de verf zo veranderd en niet meer zo chemisch.
Ik heb toevallig dinsdag highlights laten zetten bij m’n kapster. En dit ging gewoon goed!
Ze zei wel dat hightlights beter is dan bijv je hele haar verven omdat het dan niet zo op de hoofdhuid zit.
Maar meningen verschillen hoor gewoon doen wat goed voor jou voelt en je laten adviseren bij een professionele kapster 😊

5 jaar geleden
Reactie op Hp83
Tijdens je zwangerschap is dat niet handig . En t kan de haar kleur van je ...
Dit is werkelijk de grootste onzin, ik ben al 18 jaar kapster en je kan je haar veilig professioneel laten kleuren. Wel even vermelden dat je in verwachting bent, je kan iets meer warmte in je haar hebben door hormonen.
De haarkleur word door jullie beide DNA bepaald, haarverf trekt niet in je bloed dus kan onmogelijk bij je kind komen.

5 jaar geleden
Dit is werkelijk de grootste onzin, ik ben al 18 jaar kapster en je kan je ...
Ik vond het al zo raar klinken. Zeker als je alleen je haar zwart verft. Hoe zou dat de haarkleur van je kind moeten veranderen? 😱
Schrok wel heel even haha.

5 jaar geleden
Dit is werkelijk de grootste onzin, ik ben al 18 jaar kapster en je kan je ...
Haha ik vond het ook al een sterk verhaal.. 🤣
Het kan inderdaad zijn dat je haar de verf anders pakt door de hormonen en dus iets anders kleurt dan normaal! Althans dit vertelde mijn kapster.
Permanent is volgens mij het enige waarvan ze weinig of geen studies hebben die aangeven of het kwaad kan ja of nee.
Zodra alles weer een beetje normaal is laat ik ook gewoon weer highlights zetten!

5 jaar geleden
Geen probleem hoor!
Ik ben kapster, en kan helemaal geen kwaad.
Het enige wat kan, wat eerder al verteld word, is dat een kleur iets anders kan uitvallen door je hele hormoonhuishouding! Moet zeggen dat ik het nog nooit meegemaakt heb.
Het is dan ook echt de grootste fabel dat je ongeboren kindje hier een andere haarkleur van krijgt of wat dan ook.

5 jaar geleden
Afgelopen dinsdag ook naar de kapper geweest voor blonder haar. Zolang je je haar maar niet elke maand verft vertelde mijn VK. In dit geval laat ik mijn haar 1 of 2 x in t jaar verfen dit is ook gelijk t laatste voor dit jaar 😂 zolang je je kapster het ook maar weet

5 jaar geleden
Geen probleem hoor!
Ik ben kapster, en kan helemaal geen kwaad.
Het enige ...
Helemaal mee eens! Ben zelf al 11 jaar kapster en heb het zelf 1x mee gemaakt dat de kleur iets warmer uitviel dan ze normaal had maar niet ernstig en kan geen kwaad!