21 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Janneke86
Mn dochter heeft al best een grote staart. En dat ziet er een half uur echt heel leuk uit maar daarna springen er allemaal kleine haartjes uit en dpor dr gerollebol komen er ook allemaal lange plukken los en is t floddertje. Los is hier sowieso geen optie meer, daar is dr haar echt te lang voor..
2 jaar geleden
Reactie op Suus399
Ben je niet bang dat ze dat in haar mond stopt? Of heb je een grote? Want d ...
Ze kijkt er totaal niet naar om, heeft er zelf nooit aan gezeten en in bed haal ik hem eruit 🙂
Anders gewoon eens proberen als je erbij bent? Je kunt ze ook best goed vast zetten, dat ze het er niet zomaar uit kan trekken.
2 jaar geleden
Hoi, wat gebruiken jullie voor gel, wax of ander haarproduct? Wil iets voor het haar van mijn zoontje, maar gebruiken jullie dan iets speciaals voor kinderen? Hij zit ook vaak met z’n kwijl handen in z’n haar dus twijfel of hij dat dan niet allemaal binnen krijgt
2 jaar geleden
Deze gebruik ik voor mijn zoontje. Blijft zacht dus opnieuw in model te brengen. Behoorlijk sterk en goed uitwasbaar.
2 jaar geleden
Reactie op KittensCat
Deze gebruik ik voor mijn zoontje. Blijft zacht dus opnieuw in model te bre ...
Wij hebben de zwarte in huis (van papa) en gebruiken die wel is voor de krullen stijl te maken en dan een staartje in. Krult dan nauwelijks meer terug😂. Vind niet dat het zacht blijft…wordt gewoon vet. Ik zoek ook nog iets voor alleen de krullen dus niet per se om haar haar in een staartje te doen. Maar haar afrotje in model te brengen in plaats van wat pluis. Is die rode dan beter?
2 jaar geleden
Wat een schattige kapsels!😊
M'n zoontje heeft echt een wild bosje piekhaar en dat laat ik meestal z'n eigen leven leiden🤭 Ga het binnenkort maar wel een keer snoeien. Als ik iets heb geleerd van zijn vaders kinderfoto's, dan is het dat je het een kind niet kunt aandoen om een matje te laten staan🙈😂