Heyy allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik heb toch al last van donkere haren, maar nu groeien ze op mijn buik echt ontzettend hard. Hebben meerdere hier last van? Zo ja, hoe halen jullie dit weg? 🤦♀️
jajaja begin vd zwangerschap gehad. echt zo'n vieze.dikke haar streep onder mn navel.
weg geschoren en is niet meer terug.gekomen.
rest vd buik lijkt ook behaarder ma daar begin k niet aan
Ik heb er nu nog geen last van. Heel gek, ik had het in de pubertijd, toen ik aan de pil ging is het verdwenen en nadat ik weer stopte niet meer terug gekomen. Ik had er toen veel ‘last’ van. Ik trok ze eruit met een pincet, dat zag er mooier uit dan scheren.
Hier ook.. Door scheren wordt het alleen maar erger inderdaad, maar je moet wat 🤷🏼♀️ Voor de pincet zijn het er veel te veel en heb al een behoorlijke buik, dus kom er niet goed meer bij..
Ja hier ook. Ik laat het zitten, schijnt na de zwangerschap weer weg te gaa ...
Ik laat het ook zitten, nou heb ik het geluk dat ik blonde haren heb dus je het alleen ziet als de zon erop staat.
En o ja zwemmen doe ik lekker met badpak haha!
Hier ook.. Door scheren wordt het alleen maar erger inderdaad, maar je moet ...
Je hebt ook van die schuur-pads, die verkopen ze oa bij de Action, werkt aardig goed bij mij (niet voor stugge haren zoals oksels en bikinilijn, wel voor zachte buikhaartjes en snorharen 😂)