17 Reacties

5 jaar geleden

jajaja begin vd zwangerschap gehad. echt zo'n vieze.dikke haar streep onder mn navel. weg geschoren en is niet meer terug.gekomen. rest vd buik lijkt ook behaarder ma daar begin k niet aan

5 jaar geleden

Ja hier ook. Ik laat het zitten, schijnt na de zwangerschap weer weg te gaan. Als ik ga scheren wordt het alleen maar erger denk ik

5 jaar geleden

Ja hier ook! Echt niet leuk.. maar scheren lijkt me ook geen goed idee..

5 jaar geleden

Ik heb er nu nog geen last van. Heel gek, ik had het in de pubertijd, toen ik aan de pil ging is het verdwenen en nadat ik weer stopte niet meer terug gekomen. Ik had er toen veel ‘last’ van. Ik trok ze eruit met een pincet, dat zag er mooier uit dan scheren.

5 jaar geleden

Bij mij ook😭 Waarom groeit het haar daar wel en valt m’n hoofdhaar uit arghhh

5 jaar geleden

Oh hou op hier ook ja 🙈🙈

5 jaar geleden

Hier ook.. Door scheren wordt het alleen maar erger inderdaad, maar je moet wat 🤷🏼‍♀️ Voor de pincet zijn het er veel te veel en heb al een behoorlijke buik, dus kom er niet goed meer bij..

5 jaar geleden

Hahaha ik heb het ook helaass maar ik doe er niks mee heb gehoord dat het na de bevalling allemaal wegvalt.

5 jaar geleden

Ja same! Heb waxstrips aangeschaft maar nog niet gedurfd 😂😅

5 jaar geleden

Ik heb er ook last van, maar heb besloten ‘t te laten zitten. Ben veel te bang dat ‘t alleen maar erger terugkomt. 😅

5 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

Ja hier ook. Ik laat het zitten, schijnt na de zwangerschap weer weg te gaa ...
Ik laat het ook zitten, nou heb ik het geluk dat ik blonde haren heb dus je het alleen ziet als de zon erop staat. En o ja zwemmen doe ik lekker met badpak haha!

5 jaar geleden

Ik had t ook begin vd zwangerschap ineens! Heb het met wax strips weg gehaald en t is weg gebleven! Echt top! Beter dan scheren denk ik....

5 jaar geleden

Ik heb het ook, maar ik laat het zitten want anders krijg ik van die harde haartjes terug. Gewoon eraf halen als je niet meer zwanger bent 😊

5 jaar geleden

Reactie op Eline-1990

Hier ook.. Door scheren wordt het alleen maar erger inderdaad, maar je moet ...
Je hebt ook van die schuur-pads, die verkopen ze oa bij de Action, werkt aardig goed bij mij (niet voor stugge haren zoals oksels en bikinilijn, wel voor zachte buikhaartjes en snorharen 😂)

5 jaar geleden

Heb er ook last van. Tijdens mijn eerste zwangerschap ook, maar na de bevalling was dit vrijwel niet meer aanwezig. :)

5 jaar geleden

Ik heb gelukkig niet veel donkere haren! Af en toe is er tussen alle blonde 1 donkere, die trek ik er uit met een pincet😂

5 jaar geleden

Reactie op meisje89

Je hebt ook van die schuur-pads, die verkopen ze oa bij de Action, werkt aa ...
Ik heb die schuur-pads geprobeerd en ze werken fantastisch! Bedankt voor de tip. 😊