18 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook, ze gaat van donkerbruin bij de geboorte naar blond/rossig

4 jaar geleden

Mijn baby ook! Met zwart haar is ze geboren. Wordt nu bruin/donkerblond. Mijn man heeft bruin haar en ik donkerblond. Maar is heel normaal hoor
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Mijne is echt met zwart haar geboren word nu donker bruin Ik ben zwart Vriend is wit blond

4 jaar geleden

Eerste dochtertje was geboren met een donkere coupe. Dat werd toen enorm rossig en uiteindelijk heeel licht blond. Nu (ze is nu 2 jaar en 7 maanden) wordt het steeds meer donkerblond. Dus het kan alle kanten op gaan nog.

4 jaar geleden

Ons zoontje is met donker haar geboren en is nu toch echt blond ondanks dat hij half Surinaams is. Ook bij zijn broertje zie ik nu dat onder de donkere haardos blonde haartje tevoorschijn komen.

4 jaar geleden

Mijn dochter is ook met zwart haar geboren en het wordt nu langzaam wat lichter.

4 jaar geleden

Ja heel normaal! Kan nog jaren veranderen. In puberteit kan het zelfs donker zijn terwijl als baby hartstikke blond 😉

4 jaar geleden

De haarkleur kan nog een behoorlijke poos veranderen (net als de oogkleur). Onze oudste is geboren met rood haar (okee okee, zo goed als kaal het eerste jaar) en is nu midden blond met een rode gloed. De jongste is geboren met pikzwart haar en wordt nu bruinig met een rode gloed (partner is half aziatisch en ik zo wit als het maar zijn kan met midden blond haar met rode gloed net als onze oudste). Bij mijn broer zijn de jongens beide met zwart haar geboren en zijn nu beide blond. Oudste begint nu op z'n zesde weer wat donkerder haar te krijgen.

4 jaar geleden

M'n oudste met donker haar geboren is nu blond.. En de jongste is ook met heel donker haar geboren, word nu beetje roodachtig, en verwacht dat dit ook blond word.

4 jaar geleden

Wow wat een hoop reacties en super leuk om te horen hoe het zo verandert. Helaas wordt hij nu met de dag kaler. #grandpacoupe 😂
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Mijn nichtje is geboren met heel donker bruin/zwart haar, is nu bijna wit, zo blond!

4 jaar geleden

Mijn oudste dochter is 4 jaar. Als baby is ze geboren met zwart stijl haar, en nu heeft ze blonde krullen!🤗😄

4 jaar geleden

Niet per se de kleur die verandert, maar de hoeveelheid. Het wordt iets meer en iets langer. En ook de wenkbrauwen zijn nu beter te zien. Maar vooral zijn wimpers die zo vol en donker en lang zijn geworden 😍

4 jaar geleden

Ben geboren met heel donker, bijna zwart, haar. Als kind echt blond blond geweest en wordt nu steeds donkerder. Ga weer terug naar de kleur bij de geboorte denk ik haha. Ook mijn kleine is donker geboren en wordt ook steeds lichter. Zal eerst ook wel blond worden😁

4 jaar geleden

Ja onze jongens werden ook geboren met zwart haar. De ene werd gewoon blond, in de winter donker en in dr zomer lichter en de andere werd echt lichtblond

4 jaar geleden

Reactie op Huismus

Niet per se de kleur die verandert, maar de hoeveelheid. Het wordt iets mee ...
Ik ben ook zo jaloers op z'n wimpers. Zwart, veel, dik en met krul. En moeders, die gaat elke 6 weken haar wimpers liften😂

4 jaar geleden

Ik verwacht dat hier de haarkleur ook gaat veranderen. Zoonlief heeft - net als ik toen ik geboren was - gitzwart haar. En een lekker bosje ervan ook. Zowel ik als mijn man zijn blond. (waarvan ik in de zomer ook echt nog steeds helblond word) Dus ik verwacht hier een klein blond koppie in de zomer in ieder geval