14 Reacties

4 jaar geleden

Ik ook. Ze hangen echt vreselijk hier. Ook cup E en echt speciale wat duurdere bhs nodig anders houdt het niet goed omhoog. The price we pay for kids....

4 jaar geleden

Volgens mij trekt dit langzaam weer bij hoor, ik zou nog even niet teveel wanhopen;) laat je lijf even ontzwangeren en je hormonen weer hun normale balans vinden.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik had E en droeg altijd prima donna bhs want met hunkemoller liggen ze op de grond met zn maat zijn je borsten gewoon te zwaar. Ik geef nu nog borstvoeding en heb af en toe van die rimpelige oma borsten. Maar ik denk gewoon f.. it heb een kind en dat is zn voeding. Dat geld eigenlijk ook voor me buik..het ziet er niet uit maar wat heeft die goed voor me kleine man gezorgd.

4 jaar geleden

Hetzelfde! Maar ik begon op cup B en zit nu op een E cup (of groter als ik stuwing heb, ik geef bv) en ze hangen enorm.. net uiers 😩 Begon in de eerste paar weken van de zwangerschap al. Vind het vreselijk lelijk maar heb het absoluut over voor mijn lieve zoontje!

4 jaar geleden

Hier ben k van een niet hangende, mooie stevige E gegaan, halverwege mn zwangerschap bleef k gelukkig op H hangen en leek t net of ze niet hingen door mn buik, maar k wist wel beter.. Eenmaal bevallen en bv op gang had k toch 2 stevige hangers.. ondertussen kolf ik nog 3 x maal daags en is t in mijn ogen ook niet veel soeps meer, k mis die stevige borsten van voor mn zwangerschap, maar mn vriend vind t juist wel mooi en zijn motto is, je tepels wijzen nog steeds vooruit en niet naar beneden, k heb gewoon nieuw speelgoed maar van dezelfde vrouw.. en t zijn de melkfabrieken van onze zoon die er ook z’n voordeel mee doet 🤣

4 jaar geleden

Tijdens de eerste zwangerschap ben ik van cup b/c naar d gegaan en na de bevalling tijdelijk cup e. Ik had ook erge hangborsten een maand of 2-3 na de geboorte (3 weken soort van bv gegeven). Na ongeveer een halfjaar waren ze weer cup d en had ik het gevoel dat mijn borsten weer wat steviger waren. Afgelopen zwangerschap van cup d naar cup e gegaan en nu weer terug met wederom hangborsten. Ze voelen ook nog heel slap. Ik hoop dat ze ook deze keer nog bijtrekken, maar gezien mijn leeftijd heb ik er weinig hoop op. Ik weet wel dat tijdens de zwangerschap het vet in je borsten plaats maakt voor de melkklieren en nadat de melkproductie gestopt is, de melkklieren weer slinken. Daarom voelen ze zo slap.

4 jaar geleden

Hetzelfde hier🙋🏼‍♀️. Ook 28 jaar. Mijn vriendinnen waren voor de zwangerschap alles behalve slap. Heb 2 weken borstvoeding gegeven (gestopt na een enorme borstontsteking). Ze waren zo enorm dat ze nu echt extreem zijn gaan hangen. Het zijn gewoon lege “theezakjes” die ook nog eens onder de striemen zitten. Je voelt ook gewoon alleen slap vel. Als ik uitgekinderd ben en het stoort me nog zoals nu, laat ik er wat aan doen 😁

4 jaar geleden

Hier ook flinke hangers na 2 keer borstvoeding. Deze keer had ik zoveel stuwing dat zonder BH mijn huid begon te trekken. Nu is het een mega slappe hap en hoop ik over een jaar of 2 genoeg gespaard te hebben om de boel wat te liften.

4 jaar geleden

Mijn ervaring is dat de slapheid na verloop van tijd weer bijtrekt.. bij mij is dat na de vorige 2 zwangerschappen gelukkig gebeurt, dus ik reken (hoop) er nu ook weer op!

4 jaar geleden

Geen striemen op m’n buik; rekende me al rijk 🥳 Maar nu geef ik inmiddels 10 weken borstvoeding en zie ik dat op m’n borsten heel veel striemen zitten 😅 Helaas 🤷🏼‍♀️
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Volgens mij bestaan er wel oefeningen die ervoor zorgen dat je borsten minder gaan hangen. Je moet daarvoor de spieren trainen die vanaf je borsten naar je oksels lopen... Dat valt vast te googlen. Op dit moment heb ik er nog geen last van, omdat ik borstvoeding geef, maar mijn tijd van slappe borsten komt vast ook nog als ik dit zo lees😅

4 jaar geleden

Kan wel een half jaar duren dan pas weet je hoe ze echt zijn!😇

4 jaar geleden

Volgens mij bestaan er wel oefeningen die ervoor zorgen dat je borsten mind ...
Volgens mij kan je dit niet trainen 😫 Mijn dochter van 9 jaar heb ik 2 jaar gevoed en daarna heb ik op behoorlijk hoog niveau gefitnest.. Ook voor wedstrijden.. Borst trainen hoorde daar ook bij.. Ik had toen gespierde borstkast met uitgeknepen theezakjes.. 🥺 Want de borst zelf is van vet, dus dat kan je niet trainen.. Hoe voller je bent, hoe voller dus ook je borsten zijn!

4 jaar geleden

Tsja ik snap dat het niet leuk is maar je knapt er vaak niet van op na het krijgen van kinderen. Die van mij zien er ook niet uit (vind ik) maar ik heb wel 2 prachtige kinderen. Ik heb ook gevraagd naar de mening van mijn man.. Die zei: ach het is niet meer wat et was maar ik ben er gewoon blij mee. Het lichaam heeft wat te voortduren gehad en dit zijn de littekens ervan. En weet je.. het zijn de mooiste littekens die er zijn. Ach hij heeft gewoon gelijk maar is idd om lastig aan toe te geven.