19 Reacties

3 jaar geleden

Wraps met kruidenboter, sla en kipfilet vullen, oprollen en in +/-10 stukjes snijden, coctail prikker erin, is hier altijd een succes. (Kan bijv ook met zalm, kaas of wat je zelf lekker vind kwa beleg) Stukjes fruit, maak er iets leuks van. Gevulde eitjes, toastjes. Slagroomsoesjes, mini tompouce. Als je echt wilt uitpakken kan je miss op pinterest nog inspiratie opdoen.

3 jaar geleden

Ik lees mee 馃ぃ

3 jaar geleden

Hier zijn caprese spiesjes altijd een succes. Cherrytomaatje over de helft, minibolletje mozzarella en basilicum blaadje ertussen. Heerlijk! Pizzarolletjes. Lange plak bladerdeeg beleggen met tomatensaus en kruiden, oprollen (diameter ca. 5 cm) en die rol in plakjes snijden. Dan heb je spiraaltjes die je kunt bakken, ook koud heel lekker. Pannenkoekenhapjes: pannenkoeken bakken, beleggen met fruit en roomkaas, oprollen en in stukjes met een spiesjes er doorheen En de hartige variant: wraps beleggen met kruidenkaas en vleeswaren/vis

3 jaar geleden

Toastjes zijn in Belgie populair, verder ga ik ook enkele wraps maken en voor de rest zal het wat chips en nootjes zijn

3 jaar geleden

Wat een leuke idee毛n 馃槃

3 jaar geleden

Ik vind zelf altijd komkommer met kruidenkaas en zongedroogde tomaat lekker en als ik ze maak vliegt het er ook uit! Komkommer zonder zaadlijsten (even na deppen met een keukenpapiertje), vullen met kruidenkaas en dan in stukjes snijden. Op elk stukje een zongedroogd tomaatje (incl prikkertje)

3 jaar geleden

Monchourolletjes! Die zijn altijd als eerste op bij onze verjaardagen 馃槀. Monchoukaas mengen met verse bieslook, beetje op een strookje ham doen en dan oprollen. Of wat spek om een verse dadel rollen en dan even in de oven, ook lekker! Of mozzarella op wat plakjes stokbrood doen, ansjovisje erop, en even in de oven zodat de mozzarella smelt. Goddelijk!

3 jaar geleden

Reactie op Gon1984

Monchourolletjes! Die zijn altijd als eerste op bij onze verjaardagen 馃槀. M ...
Krijg er honger van hahah 馃い

3 jaar geleden

Hier vallen de pannenkoekenrolletjes met gerookte zalm altijd wel in de smaak. Ik voeg wat bieslook en peterselie toe aan het beslag en op de pannenkoek zelf wat roomkaas en gerookte zalm.

3 jaar geleden

Plakje rosbief tot een soort kuipje maken, wat kleine stukjes biet erin en mierikswortel. Bladerdeeg of hartige taartdeeg in repen snijden beleggen met geraspte kaas en kerrie, komijn (of whatever takes your fancy) of wat peper en afbakken. Feta kaas prakken met een beetje Griekse yoghurt en groene peper als dip bij een goed stuk brood. Een vijg rollen in Serano ham met mozzarella en wat munt. Gewoon simpel goede plakjes vleeswaren/vis en kaas met wat extra mosterd/vijgenjam/mierikswortel en verschillende soorten brood

3 jaar geleden

Wat voor taart gaan jullie doen? Ik geef mijn zoontje nog geen suiker. Ik twijfel of ik ook een suikervrije taart wil of dat hij dan op zijn verjaardag wel wat ongezonds mag. Of geef je je kind dan iets anders dan de gasten? Twijfels twijfels 馃槀

3 jaar geleden

Gedroogde abrikoos, geitenkaas erin, plakje spek en dan even in de oven. Of zonder spek voor de gezondere variant. Plakje kipfilet besmeren met kipfilet en dan oprollen. Evt met rucola erin. Wrap met roomkaas, rucola en kipfilet. Wrap met roomkaas, rucola en zalm. Bladerdeeg met geitenkaas, honing en walnoot. Plakjes komkommer met bv kipfilet oprollen. Schijfje komkommer met een blokje kaas erop.

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Wat voor taart gaan jullie doen? Ik geef mijn zoontje nog geen suiker. Ik t ...
Ik ga gewoon voor een normale taart! 馃コ ze eet als feestvarken gewoon met iedereen mee! Ze heeft het ook echt wel door als zij wat anders krijgt hier 馃槄

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Zelfde twijfels! Heeft eigenlijk nog bijna geen suiker gehad... Maar zo'n stukje taartje bij de kleine vind ik er ook wel lief uitzien

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Ik ga dit weekend een kwarktaart maken voor mn zoontje. (Cake smash) Is nog steeds zoet, maar ik dacht ja, die ene keer in het jaar. En op zn feestje zal die van de oma's en opa vast een hapje krijgen.

3 jaar geleden

Reactie op Irma89

Ik vind het prima als ze een stuk taart mee eet, ook al zit er suiker in dat boeit mij echt niet die ene dag.

3 jaar geleden

Doen jullie een klein stukje van de taart of een apart klein taartje? Was zelf op zoek naar een klein taartje maar vind ze nog allemaal vrij groot die aangeboden worden.

3 jaar geleden

Begin middag met familie allemaal Lekkers, speculaas, cupcakes, zoenen etc en klein ah appeltaartje met slagroom馃ぉ en namiddag met vrienden borrelplank, chips en andijvie stamppot 馃榿 en wat bakjes snoep/chips voor de kindjes erbij

3 jaar geleden

Reactie op Krsh

Doen jullie een klein stukje van de taart of een apart klein taartje? Was z ...
Ik geef haar gewoon zelf een stukje van de taart 馃ズ