19 Reacties
3 jaar geleden
Wraps met kruidenboter, sla en kipfilet vullen, oprollen en in +/-10 stukjes snijden, coctail prikker erin, is hier altijd een succes. (Kan bijv ook met zalm, kaas of wat je zelf lekker vind kwa beleg) Stukjes fruit, maak er iets leuks van. Gevulde eitjes, toastjes. Slagroomsoesjes, mini tompouce. Als je echt wilt uitpakken kan je miss op pinterest nog inspiratie opdoen.
3 jaar geleden
Hier zijn caprese spiesjes altijd een succes. Cherrytomaatje over de helft, minibolletje mozzarella en basilicum blaadje ertussen. Heerlijk!
Pizzarolletjes. Lange plak bladerdeeg beleggen met tomatensaus en kruiden, oprollen (diameter ca. 5 cm) en die rol in plakjes snijden. Dan heb je spiraaltjes die je kunt bakken, ook koud heel lekker.
Pannenkoekenhapjes: pannenkoeken bakken, beleggen met fruit en roomkaas, oprollen en in stukjes met een spiesjes er doorheen
En de hartige variant: wraps beleggen met kruidenkaas en vleeswaren/vis
3 jaar geleden
Ik vind zelf altijd komkommer met kruidenkaas en zongedroogde tomaat lekker en als ik ze maak vliegt het er ook uit!
Komkommer zonder zaadlijsten (even na deppen met een keukenpapiertje), vullen met kruidenkaas en dan in stukjes snijden. Op elk stukje een zongedroogd tomaatje (incl prikkertje)
3 jaar geleden
Monchourolletjes! Die zijn altijd als eerste op bij onze verjaardagen 馃槀. Monchoukaas mengen met verse bieslook, beetje op een strookje ham doen en dan oprollen. Of wat spek om een verse dadel rollen en dan even in de oven, ook lekker! Of mozzarella op wat plakjes stokbrood doen, ansjovisje erop, en even in de oven zodat de mozzarella smelt. Goddelijk!
3 jaar geleden
Plakje rosbief tot een soort kuipje maken, wat kleine stukjes biet erin en mierikswortel.
Bladerdeeg of hartige taartdeeg in repen snijden beleggen met geraspte kaas en kerrie, komijn (of whatever takes your fancy) of wat peper en afbakken.
Feta kaas prakken met een beetje Griekse yoghurt en groene peper als dip bij een goed stuk brood.
Een vijg rollen in Serano ham met mozzarella en wat munt.
Gewoon simpel goede plakjes vleeswaren/vis en kaas met wat extra mosterd/vijgenjam/mierikswortel en verschillende soorten brood
3 jaar geleden
Gedroogde abrikoos, geitenkaas erin, plakje spek en dan even in de oven. Of zonder spek voor de gezondere variant.
Plakje kipfilet besmeren met kipfilet en dan oprollen. Evt met rucola erin.
Wrap met roomkaas, rucola en kipfilet.
Wrap met roomkaas, rucola en zalm.
Bladerdeeg met geitenkaas, honing en walnoot.
Plakjes komkommer met bv kipfilet oprollen.
Schijfje komkommer met een blokje kaas erop.
3 jaar geleden
Reactie op Irma89
Wat voor taart gaan jullie doen? Ik geef mijn zoontje nog geen suiker. Ik t ...
Ik ga dit weekend een kwarktaart maken voor mn zoontje. (Cake smash) Is nog steeds zoet, maar ik dacht ja, die ene keer in het jaar. En op zn feestje zal die van de oma's en opa vast een hapje krijgen.
3 jaar geleden
Begin middag met familie allemaal
Lekkers, speculaas, cupcakes, zoenen etc en klein ah appeltaartje met slagroom馃ぉ en namiddag met vrienden borrelplank, chips en andijvie stamppot 馃榿 en wat bakjes snoep/chips voor de kindjes erbij