14 Reacties

6 jaar geleden

Harde buiken zijn nooit goed... ik dacht bij me 2de ook dat ik harde buiken had maar had al 2 cm ontsluiting met 33 weken.

6 jaar geleden

Het is trouwens mijn eerste zwangerschap

6 jaar geleden

Ik heb dat vooral savonds als ik druk ben geweest en een bord te veel gegeten heb. Geen ervaring in de ochtend.. kan het niet een volle blaas zijn?

6 jaar geleden

Ja inderdaad is het niet een volle blaas? Ik heb dit namelijk ook, maar het is weg als ik naar de wc ben geweest.

6 jaar geleden

Neem even contact op met je verloskundige praktijk, het kan te maken hebben met je blaas die vol is en dan je baarmoeder een beetje omhoog drukt, maar het is altijd beter om even te checken. Beter te veel vragen voor niks dan weinig vragen en dat het dan wat blijkt te zijn

6 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde vk zei dat ik het rustiger aan moest doen

6 jaar geleden

Volle blaas, elke ochtend last van ;)

6 jaar geleden

Thanks, ga morgen navragen bij de verloskundige :)

6 jaar geleden

Ik had vanochtend ook een harde buik pas na het plassen voelde heel eng en duurde ongeveer een half uur voordat het weg trok! Wat zei de verloskundige tegen jou LOT23? Ik ga denk ik morgen ook even bellen

6 jaar geleden

Ik heb juist hetzelfde! Dan voel ik m'n baarmoeder heel hard en als ik lig zie je ook echt die bolling, maar later in de dag is het weg. Heeft niks met m'n blaas te maken. Ben ook 15 weken

6 jaar geleden

Reactie op Lot23

Thanks, ga morgen navragen bij de verloskundige :)
Ik zie nu pas dat dit van 3 weken geleden is, wat zei je VK?

6 jaar geleden

heb ook hardebuiken ben 14+2 en werk in de horeca heb al rug en bekken klachten dus denk niet tot 6 week voor uitgerekende datum door tekunnen werken harde buijen komen vaak door teveel doen of tedruk zijn zelf dingen tillen wat he niet aan kan ect

6 jaar geleden

heb ook hardebuiken ben 14+2 en werk in de horeca heb al rug en bekken klac ...
Klopt ik ben 14+1 en ben fulltime kapster en sta en loop ook veel heb vanmorgen voor het eerst harde buik gehad! Ik had al wel steken in me buik en dat is banden pijn zei de verloskundige. Ik denk dat ik het ook niet fulltime volhoud tot 6 weken voor de uitgerekende datum

6 jaar geleden

zojuist mijn 1e harde buik gehad met 18 weken! Ik vond deze informatie: https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapskwaaltjes/harde-buiken/ Door een volle blaas kan het ook komen. Maar bij twijfel zal ik je vk bellen. Liever teveel dan teweinig