12 Reacties

5 jaar geleden

7x op 2u lijkt me helemaal niet zo veel? Zou persoonlijk afwachten tot controle morgen maar moet je zelf kiezen ntrlijk waar jij je het beste bij voelt

5 jaar geleden

Denk een buikgriep. Daar kan je baarmoeder ook op reageren dmv harde buiken. Beterschap!

5 jaar geleden

Ik zou het idd even afwachten. Bkij genoeg drinken zodat je niet uitdroogt ivm je diarree. Hou het wel goed in de gaten bij sommige vrouwen begint de bevalling door regelmatig naar de wc gaan.

5 jaar geleden

Ik had laatst ook plots enorm last van diarree, terwijl ik verder niet ziek was of iets dergelijks. Verloskundige zei achteraf dat de baby waarschijnlijk compleet gedraaid was, waardoor op deze termijn ook je darmen helemaal verschoven kunnen worden. Blijkbaar niet zo gek dat dat een reactie in de vorm van diarree kan veroorzaken.. bij mij werd het later op de avond vanzelf rustiger toen alles weer ‘gesetteld’ was haha dus zou zeker in de gaten houden of dat bij jou dan ook zo is

5 jaar geleden

Als je 3x of meer per 30min een harde buik heb moet je bellen, dat hebben ze tegen my gezegd

5 jaar geleden

Ik zal lekker een kopje thee nemen en je ontspannen. Als het erger word zal ik bellen. Warme kruik op je buik of warm bad of douche kan ook goed helpen

5 jaar geleden

Ik wou bijna het zelfde soort topic plaatsen😁 Vandaag zo onrustig in mn buik, opeens diaree en verder niet ziek. Wel weer die menstruatie krampen pfff, word gek van elk dingetje dat ik voel. En dan lig ik weer wakker met het idee dat het wel is zou kunnen gebeuren. K maak mezelf zo gek🙈

5 jaar geleden

Reactie op Miracle_2020

Ik wou bijna het zelfde soort topic plaatsen😁 Vandaag zo onrustig in mn bu ...
Heel herkenbaar allemaal. Voel me vandaag ook echt niet lekker. Ben morgen 33 weken, maar heb zoo het gevoel dat het niet zo lang meer duurt. n Heb jij dat ook?

5 jaar geleden

Opzich maken de harde buiken niet veel uit zolang ze maar geen pijn gaan doen of met regelmaat in pijn opbouwen en vervolgens weer afvlakken. Ik heb al wekenlang continu harde buiken ook in rust. Al meerdere keren aan de ctg gelegen omdat ik de kleine daardoor ook minder voelde. Was niks aan te doen

5 jaar geleden

Is een teken van indaling. Ik heb dit ook gehad. Maar een keer dat dit gebeurd zal je nog vaker naar het toilet moeten omdat je kind nog meer duwt op je blaas. En harde buiken zijn een teken van dat je lichaam aan het voorbereiden is op wat er zal komen. Is absoluut normaal. Je zal er zelfs meer en meer last vab krijgen de laatste weken. 😉

5 jaar geleden

Reactie op Miracle_2020

Ik wou bijna het zelfde soort topic plaatsen😁 Vandaag zo onrustig in mn bu ...
Vanaf de moment dat je zwanger bent komen de zorgen. Ze gaan helaas nooit meer weg. Ze veranderen wel maar dit maakt jou nu net een goede moeder.

5 jaar geleden

Ik dacht ook een topic te openen! Diarree en overgeven ook. Geen oefenweeen wel af en toe een harde buik.