9 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter heeft dit ook. Wij doen het in bad. Als ik het water best koud en heel zacht zet gast het wel. Dan heeft ze het eigenlijk niet in de gaten. Het laatste beetje spoel ik met een iets hardere straal uit. Dan begint ze te huilen maar ik zet de straal maar een paar seconde wat harder. Blijft wel vervelend idd..
2 jaar geleden
Doe het nog wel eens met zo'n klein speelgoed gietertje voor op het strand. Laat haar er eerst wat mee spelen en giet het over haar handjes en dan over het hoofdje. Iets minder eng dan de douchekop 😬
2 jaar geleden
Reactie op Huismus
Is dit niet wat? Van skip hop
Nee dit helpt niet echt.. wij hebben er ook zo 1, maar onze dochter blijft daar echt niet stil voor zitten..🙃 en als ze ook maar een klein beetje bewegen dan komt het al in haar gezicht.
2 jaar geleden
Onze dochter vind het uitspoelen ook niet zo leuk. Maar we laten het er bij. We proberen haar te leren hoe het zo min mogelijk is, maar het zal toch echt uitgespoelt moeten worden..
Kan me voorstellen dat als je je kindjes haar 2 keer moet uitspoelen het wel echt een probleem wordt en je een andere oplossing probeert te vinden.