36 Reacties

3 jaar geleden

Gewoon eten! Goed voor de hersenen van het ongeboren kind. Kom uit een vissersfamilie en door alle vrouwen ruimschoots gegeten tijdens de zwangerschap!

3 jaar geleden

Ohhh ik heb hetzelfde probleem! Zo veel zin in verse rauwe haring

3 jaar geleden

haring van de markt en wat je in de supermarkt kan kopen mag niet wist ik ook niet alleen haring in pot

3 jaar geleden

Ik zou het niet doen. Natuurlijk kán het goed gaan, maar het is een risico wat je neemt.

3 jaar geleden

zure haring mag wel zoute niet

3 jaar geleden

Dus echt niet gewoon een haring van de viskraam.met uitjes? Ik heb al 4 potten rolmopsen gegeten maar dat stopt mn craving naar een echte haring helaas niet

3 jaar geleden

Nee mag niet x

3 jaar geleden

Hoi Madamewijnen, Ik denk al aantal dagen aan je hoe raar dat ook klinkt 🙈 Maar ik was heel benieuwd hoe het nu met je gaat en of je al een echo hebt gehad of deze ook vervroegd is nu de maatregelen bij vele verloskundige praktijken versoepeld zijn!

3 jaar geleden

Shitt door dit topic crave ik nu haring 😂

3 jaar geleden

Ik heb super veel zin in sushi met rauwe zalm maar dat mag blijkbaar ook niet 😫

3 jaar geleden

Reactie op yanake

Ik heb super veel zin in sushi met rauwe zalm maar dat mag blijkbaar ook ni ...
Vegan sushi mag wel maar geen zalm helaas xxx

3 jaar geleden

Ik heb ook al echt een maand zo’n zin in haring.... baal zo hard dat het niet mag, helemaal wanneer in juni de nieuwe weer komt 😩😩

3 jaar geleden

Hoi Madamewijnen, Ik denk al aantal dagen aan je hoe raar dat ook klinkt � ...
Wat lief!! Bedankt! Ik heb een echo geregeld in Delft bij babyvision. Volgende week woensdag kan ik hier terecht. Ben dan 8+4 dus dan valt er ook meer te zien dan nu al. Daarom heb ik besloten maar rustig af te wachten. Verder ben ik sinds een paar dagen behoorlijk lamgelegd door de symptomen dus geloof nu toch echt wel dat ik zwanger ben haha. Wel heel heel zenuwachtig voor die eerste echo, zo bang dat er straks niks zit

3 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Wat lief!! Bedankt! Ik heb een echo geregeld in Delft bij babyvision. Volge ...
Oké super fijn om te horen dat het na veel gedoe toch gelukt is! En nog beter te horen dat je je nu echt zwanger voelt en er gerust op bent gesteld door kwaaltjes! Succes met de dagen aftellen na de eerste echo, ben benieuwd hoe die verloopt! Maar heb er vertrouwen in ☺️

3 jaar geleden

Oké super fijn om te horen dat het na veel gedoe toch gelukt is! En nog bet ...
Zo lief dat je aan me moest denken!

3 jaar geleden

Ooh haring!! Daar heb ik ook zoveel zin in. Vannacht zelfs over gedroomd! Dat ik het alleen heel vers mocht hebben en dat ze een ton in de winkel hadden staan met levende haringen die ze voor me ging vangen, ‘verser kon ik het niet krijgen’ 😂😂

3 jaar geleden

Haha ik dacht dat ik de enige was die zin had in rauwe haringen en zalm sashimi.

3 jaar geleden

Je mag gewoon haring eten hoor. Als het maar verse haring is en niet die voorverpakte van de supermarkten!

3 jaar geleden

Reactie op Esli2019

Je mag gewoon haring eten hoor. Als het maar verse haring is en niet die vo ...
Is toch rauwe vis?

3 jaar geleden

Reactie op Anng

Gewoon eten! Goed voor de hersenen van het ongeboren kind. Kom uit een viss ...
Vind het bijzonder dat op internet staat dat je dat niet mag hebben. Vorige zwangerschap ook heerlijk van gegeten!! Niks aan de hand. Deze zwangerschap g ik er ook echt wel van genieten 😂😁