6 Reacties
5 jaar geleden
Ik merkte dat bij mij de kleine rustig werd de laatste weken terwijl ze heel druk was en bleek dat de navelstreng op haar nekje zat haar hartslag zakje heel wrg zodra ik op me zik ging liggen dus dat zou ook nog eens kunnen
5 jaar geleden
Reactie op feliciarodrigues
Ik merkte dat bij mij de kleine rustig werd de laatste weken terwijl ze hee ...
Is dit niet te zien op de echo die ik na de CTG heb gehad? Want op de monitor beweegt hij inderdaad veel, maar zelf voel ik daar niets van.. Ben jij om die reden alsnog ingeleid?
5 jaar geleden
Reactie op desirevdb
Bij mij gebeurde dit nadat ik met bloedverlies in het ziekenhuis kwam. Ik b ...
Ja? Ok茅 thanks voor je input, waardeer ik!! Ene kant denk ik, als er morgen niets geks gebeurd tijdens een harde buik, om niet te kiezen voor een inleiding. Maar de gynaecoloog nam inderdaad liever het zekere voor het onzekere
5 jaar geleden
Niet helemaal hetzelfde maar ik ben bij mijn eerste ingeleid op 41w. De avond voor inleiding moest ik aan de monitor, daar hebben ze me de hele nacht aan gehouden omdat hartslag veel te laag was (constant onder 100, soms onder 90) voor een baby in de buik. Die moest er echt de volgende dag uit dus 馃檪 ik zou hierin echt het advies van je gynaecoloog volgen, hoe graag je ook vanzelf wil bevallen. Bij mij zeiden ze die nacht: we moeten nu zus en zo doen of we zijn hem tegen de ochtend kwijt (gelukkig is het uiteindelijk goed gekomen hoor!). Maar die boodschap kriigen, dat wil je niet meemaken 馃槥