9 Reacties

6 jaar geleden

Ja heb het ook maar weet ook niet wat het inhoud.

6 jaar geleden

Ja! Ik heb ook veel last van suizende oren! Kan denk ik te maken hebben met je lijf wat extra hard moet werken met het rondpompen van bloed naar je buik! Zoiets had ik begrepen tenminste.

6 jaar geleden

Dan heb je wellicht een wat lagere bloeddruk

6 jaar geleden

Dit heb ik vooral als ik net de trap op ben gelopen

6 jaar geleden

Meestal te maken met een hoge bloeddruk ik zal het late testen want van hoge bloeddruk kan je ook zwangerschapsvergiftiging krijgen

6 jaar geleden

Maak je geen zorgen! Iedereen (zwanger of niet zwanger) heeft hier in meer of mindere mate last van. Het zegt niets over je bloeddruk. Eerder iets over concentratie en focus (vaak horen mensen het vaker als se alleen zijn of in de nacht omdat er dan geen afleidende prikkels zijn) of toch wat spanning. Probeer je er minder op te focussen, dan zul je zien dat je er minder last van hebt. En als het er is: geen zorgen, het kan geen kwaad 👍🏼

6 jaar geleden

Reactie op Alissa89

Meestal te maken met een hoge bloeddruk ik zal het late testen want van hog ...
Dat is niet waar. Ik heb een heel lage bloeddruk en hoor ook mijn hart veel bonzen (in mijn oor).

5 jaar geleden

19+4 weken en ik heb dit weer. Met name mijn rechter oor... meer meiden die dit hebben?

5 jaar geleden

Yes, dat heb ik ook. Merk het eigelijk alleen als ik in bed lig op mn linker zij.