28 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Morris

Ik heb dat vorige keer nooit gehad. Wat is het nut ervan?
Als je in een medisch traject zit en hormonen neemt is t belangrijk om snel te weten of eitjes bevrucht is en zich innestelt. Bij een moeilijke innesteling zijn die waarden nl erg laag. Na een terugplaatsing of inseminatie moet je 2 weken later gaan voor bloedafname. Dan moeten ze je hcg en progesteron. En als die waarden laag zijn moet je paar dagen later terug voor nieuwe bloedafname. Als ze dan nog lager staan dan weet je dat t mislukt is en moet je stoppen met de hormonen en pas dan kunnen je maandstonden doorbreken.

4 jaar geleden

Vandaag 5 weken, gisteren ochtend naar de dokter geweest voor bloedonderzoek en hcg was 904

4 jaar geleden

Twee weken geleden waarde 16. Sinds gisteren wat bloedverlies, mag morgen naar de dokter. Maar heb mij niet kunnen bedwingen en vroege detectietest gekocht en heb maar met veel fantasie enz licht tweede streepje ( test meet vanaf 10 eh). Denk dus dat bij deze mijn zwangerschap op 5 weken gestopt is... morgen uitsluitsel maar mijn hoop is weg

4 jaar geleden

Eergisteren bloed laten trekken had een knaltest was 4 weken en 2 dagen hcg zat op 1500

4 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Voor degenen die het zich afvragen: volgens mij is het in België standaard ...
Inderdaad!

4 jaar geleden

Reactie op Vanessa1991

Eergisteren bloed laten trekken had een knaltest was 4 weken en 2 dagen hcg ...
Ik heb vanmorgen ook laten prikken en mijn hcg was ook 1500 wat paste bij een zwangerschap van ongeveer 4 weken... zondag moet ik weer dus ben benieuwd wat het dan zal zijn

4 jaar geleden

Hey ik ben Mark en we hebben onze uitslag gehad van de bloedwaarde HCG 1509 dus ben benieuwd want volgende week gaan ze een vaginale ultrasone doen om te kijken of ze al een zakje zien

4 jaar geleden

Reactie op SarahVL11

Ik had waarde 56 op 4 weken zwanger. Leek me aan de lage kant, niet?
Ik had 819, als Ik de hoogte hier lees dan word je idd ongerust.