Hcg waarde laag

Doornroosje
één maand geleden
Volgen
Hallo, hopelijk alles goed met iedereen. Ik ben normaal juist 4 weken zwanger, gisteren heb ik bloed laten afnemen bij de dokter, mijn hcg was aan de lage kant 186, hij ziet 't graag stijgen. Is er iemand bij wie de hcg ook laag was en toch alles goed verlopen. Heb al 4 miskramen achter de rug 😒
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Suus399
één maand geleden
Geen idee eigenlijk... waarom werd dat geprikt of doen ze dat altijd? Heb mijn huisarts nog niet ingelicht ook..
  • Rapporteren
Doornroosje
één maand geleden
Ik woon in belgie en hier moet je eerst naar de HA gaan om bloed te prikken ook voor vitamines etc na te kijken
  • Rapporteren
SW96
één maand geleden
De waarde op zich zegt niet veel, zolang het maar verdubbeld om de paar dagen is het goed 😊
  • Rapporteren
Vlinderc
één maand geleden
Hallo bij mijn was de hcg waarde eerste keer 164 2 dagen later 465 ben nu 8 weken zwanger vandaag de eerste echo gehad en hartje geluisterd alles was goed.
  • Rapporteren
Roel1987
één maand geleden
Die waarde zegt juist wel veel mijn vrouw haar waarde was ook laag en het was alles behalve goed ik zou verloskundige even bellen voor echo
  • Rapporteren
Doornroosje
één maand geleden
Ik lees ook dat stijging belangrijk is. Mijn laatste miskraam was mijn hcg wel goed en toch een miskraam gehad. Ik zal afwachten tit volgende week om nogmaals bloed af te nemen
  • Rapporteren