Hoi mama’s eigenlijk sinds een paar maanden al word me dochter standaard 04;00 wakker.
Soms zitten er een paar dagen tussen dat ze wel door slaapt tot 06:00 maar dit is 9/10 keer niet het geval.
K heb letterlijk alles al geprobeerd.
1. Eerder na bed (helpt niet)
2. Later naar bed (helpt ook niet )
3. 1 dutje overdag ( hielp al helemaal niet)
4. Terug na 2 dutjes ( nog steeds wakker om 04;00)
5. haar gewoon maar even laten zeuren ( houd ze gewoon vol tot 06:00, word ik dus ook niet blij van)
Ze slaapt over dag dus 2 dutjes van 1,5 uur in totaal is dat dus 3 uurtjes op een dag. Lijkt me prima voor kindje van 1 jaar?
Ze eet goed, 1 boterham in de ochtend om 08;00 en 2 boterhammetjes om 13:00/13:30.
Met stukje fruit. En soms wat tussendoor
18:00 is het avond eten ze eet met ons mee doet ze ook helemaal prima en 18:30/19:00 150 ml halfvolle melk en naar bed.
Ze gaat gewoon slapen en dan is het 04:00 en word mevrouw wakker. Roepen en gillen naar mij. Heb ook al geprobeerd haar gewoon wat lauwe thee te geven. Word ze alleen maar hysterisch van. Haar terug in slaap brengen ben ik een uur bezig en word ze na een half uur alsnog wakker. Waardoor ik haar dan toch maar een beetje halfvolle melk aan haar geef in bed. Ze drinkt dit op, gaat haar speen zoeken en valt weer in slaap. En word dan wakker om 07:00/08:00.
Iemand een tip of wat dan ook dat ik haar gewoon tot 07:00 kan laten slapen?.
Ben zelf nu ook 26 weken zwanger en slaap echt heel slecht in de nacht. Heb echt me nachtrust weer nodig :(