41 Reacties

5 jaar geleden

Ik ken een meisje dat Aimee heet en dat spreken ze uit als em-mee. Bij Imae zou ik het uitspreken als Ie-mee

5 jaar geleden

Imae! 🥰 Misschien dat je mensen soms moet verbeteren, maar dat is het meer dan waard, denk ik!

5 jaar geleden

Vind Imae wel leuker qua schrijfstijl!

5 jaar geleden

Ik moet wel zeggen dat ik idd gelijk dacht aan iemee uitspraak bij Imae.. Vind het wel erg leuk, lastig hoor!!!

5 jaar geleden

Mijn eerste indruk gaf ook aan dat je de eerste naam als iemee uitsprak ipv ajmee. Als je dochter later steeds haar naam moet spellen is ook niet leuk of als het steeds verkeerd geschreven wordt. Maar begrijp dat je imae bijzonderder vindt!

5 jaar geleden

Ik zou voor Aimee gaan of Aymee

5 jaar geleden

Reactie op Joe joe

Vind Imae wel leuker qua schrijfstijl!
Ja dat vinden wij ook! Alleen klinkt iemee niet mooi 😂

5 jaar geleden

Aimee vind ik mooier (klinken)

5 jaar geleden

iMae 😍 net als iPhone 😉

5 jaar geleden

Imae is mooie schrijfstijl maar wordt snel Iemee of Immeej denk ik. Plus jullie en jullie dochter moeten altijd uitleggen hoe je het schrijft. Aimee is duidelijker dus ik zal daarvoor gaan :)

5 jaar geleden

Ik vind Imae met uitspraak Immee ook erg leuk 🙈 Denk wel dat bij die spelling de meeste mensen op Iemmee uit gaan komen.

5 jaar geleden

Ik vind Imae heel leuk. Maar ik zou dat ook uitspreken als Iemee. Maar dat vind ik eigelijk ook heel leuk 😂😅

5 jaar geleden

Imae is leuk, heb ik nog nooit van gehoord! Aimee is wat bekender.

5 jaar geleden

Reactie op Girlboymom

Imae is leuk, heb ik nog nooit van gehoord! Aimee is wat bekender.
Klopt, alleen het dochtertje van Marlieke koks (influencer) heet zo. En is inderdaad niet zo bekend en daarom zo leuk
Imae is erg leuk alleen ik sprak het zelf uit als ‘iemee’

5 jaar geleden

Reactie op 𝐉𝐚𝐧𝐢𝐜𝐞𝐍𝐨𝐚𝐡‘

Imae is erg leuk alleen ik sprak het zelf uit als ‘iemee’
Same! Zo las ik het ook. Al vind ik Imae op die manier ook erg leuk haha

5 jaar geleden

Imae zou ik altijd als Iemee uitspreken omdat de AE klank eigenlijk IE is.

5 jaar geleden

Imae zou ik altijd als Iemee uitspreken omdat de AE klank eigenlijk IE is. ...
Sorry AE wordt altijd EE

5 jaar geleden

Ik denk eerlijk gezegd dat mensen nu nog niet zo bekend zijn met de naam als Imae geschreven, maar zo kende men 15 jaar geleden al die Engelse namen nog niet. Zijn nu ook aardig ingeburgerd.. niemand ziet de naam Chloë staan en zegt Glowee. Of Phoebe en zegt Poebe. Dus ik zou gaan voor Imae. Het is een bestaande schrijfwijze en geen zelfbedachte.

5 jaar geleden

Ik sprak het zelf ook uit als Iemee, toen ik nog niet verder had gelezen... Dus die zou ik persoonlijk niet kiezen. En Aimae, heb je wel die laatste ae, die zegt iedereen in ieder geval wel goed..?!