8 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik lees je bericht nu pas. Hoe is het gegaan?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Annika030

Ik lees je bericht nu pas. Hoe is het gegaan?
Oude speen gehaald bij schoonmoeder. Heb er op elke plek 1 liggen. Maar wil liefst over naar maat 3. Heeft tot 9 uur in de avond geduurt tot hij sliep met een maat 2 speen. Daarvoor weigeren en huilen

茅茅n jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Oude speen gehaald bij schoonmoeder. Heb er op elke plek 1 liggen. Maar wil ...
Aaah wat is zo鈥檔 speen dan belangrijk h猫

茅茅n jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Oude speen gehaald bij schoonmoeder. Heb er op elke plek 1 liggen. Maar wil ...
Wat is de reden dat je naar maat 3 wil? T was een prima moment om van de speen af te komen.. Ff doorbijten.. Mijn dochter van 2,6 krijgt de speen nog alleen als ze slaapt.. En ze gebruikt maat 2 maar wil eigenlijk gewoon er helemaal van af..

茅茅n jaar geleden

Waarom naar maat 3? Die hebben wij juist niet gedaan i.v.m. de grote van de speen. Schrok zelf ervan wat een verschil met maat 2 het was. En mijn zoon vond ze ook helemaal niet prettig. Toen zijn we overgegaan naar Difrax speen en die vind hij wel fijn. Eraf moet je doen wanneer je kleine en jij eraan toe zijn. Hier zijn nog niet alle tanden door, dus het geeft hem rust nu er weer 2 tanden bij komen.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Uk 2020

Waarom naar maat 3? Die hebben wij juist niet gedaan i.v.m. de grote van d ...
Omdat zijn onderste voortanden al scheef staan en geloof dat als de maat te klein is dat dit erger kan worden. En ja maat 3 is heel groot! Welke van difrax heb je nu toevallig?

茅茅n jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Omdat zijn onderste voortanden al scheef staan en geloof dat als de maat te ...
Als de tanden al scheef staan, zou ik eerder gaan stoppen er mee dan een grotere speen aanwenen ..

茅茅n jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Omdat zijn onderste voortanden al scheef staan en geloof dat als de maat te ...
De grootste maat, 20+ maanden ofzo. We proberen hem alleen nog maar met slapen te gebruiken.