481 Reacties
3 jaar geleden
Die heb ik ook! Sowieso heb ik zelf veel kristallen met bepaalde werkingen ...
Ik geloof echt dat het werkt. M’n vriend lacht me vierkant uit. Die zegt ook steeds heel sarcastisch: poeh hé het is maar goed dat we het enkelbandje hebben hè. En dan zeg ik: ja zeker weten, hoor jij dr klagen? 😅 nee dat niet zegt ie dan maar dat is toeval. Ik zeg toeval of niet, ze heeft geen last 😅
En hebben we wel het idee dat ze last heeft dan hebben we tandgel van VSM maar die hebben we nog niet veel gebruikt.
3 jaar geleden
Reactie op tulpje24
Hier begint het eerste tandje ook door te komen en icm sprong 6 alleen maar ...
🙋🏼♀️
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ik geloof echt dat het werkt. M’n vriend lacht me vierkant uit. Die zegt oo ...
Leg maar eens een stuk zwarte toermalijn op/bij je modem en voer de internetsnelheidstest uit. Daarna nog een keer maar dan zonder de zwarte toermalijn. 😏
Wedden dat je vriend nu wel overtuigd is van de kracht van kristallen
3 jaar geleden
Dentinox... Waarom heb ik jou niet eerder ondekt!? Here zegen prijzen amen😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴
# al heel wat weken vaak snachts wakker🙄 👍
3 jaar geleden
Ik denk dat er binnenkort weer wat door gaat komen. Paar dagen geleden een hele zachte luier en meteen huilen na het poepen.. en vandaag even wat verhoging. En hij zit steeds met z'n duimpje tegen zn bovenkaakje aan. Ik zie alleen nog niks 🤔
3 jaar geleden
En poef... een bovenstand door en die ernaast verwacht ik binnen een week als ik het zo zie.
Wel meer kwijlen, meer bijten op alles wat hij tegenkomt maar geen koorts, ontroostbaar of andere luiers. Verrassing dus wel. Wel vind ik het ern flinke voortand in formaat vergeleken met zijn ondertandjes😅
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Te vroeg gejuichd... vanmorgen is de poep explosie ingehaald 🙈
Oh dus daar kan ik ook nog op rekenen. 🥴
Ik zie een klein wit puntje vooraan in zijn onderkaak. Gisteravond heeft hij liggen brullen tot half 2. Toen kreeg hij een zetpil en is gaan slapen
Pas om half 2 viel het kwartje dat het een tandje zou kunnen zijn omdat hij speen bleef weigeren. Vandaag wil hij niets anders dan tegen mijn aanhangen.
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Tandjespoep is wat vloeibaarder en zuurder dan normaal. Kunnen ze ook rode ...
Thx voor de tip.
Eet jouw kindje nu ook anders? De mijne wilt alleen nog maar de fles. Fruit- en groentehap gingen er vandaag niet in. Brood maar even een dagje overgeslagen.
3 jaar geleden
Thx voor de tip.
Eet jouw kindje nu ook anders? De mijne wilt alleen nog m ...
Cb zei dat yoghurt mocht. Lekker koud voor zijn tandjes, soepstengels want lekker hard.
Fruit en groentes gaan minder deze dagen, brood gaat wel heel goed.
Yoghurt ging prima ( 4 lepels als ik het zelf zou eten) en nu maar een extra fles 🤷🏼♀️
Eventueel een bijtring uit de koelkast geven?
3 jaar geleden
Arme vent, staan 6 tandjes te springen om door te komen. 3 zijn al gaatjes aan het boren in het tandvlees. Ik sta er van te kijken hoe vrolijk hij nog is!
3 jaar geleden
Zo zielig, dan knaagt hij ergens op en dan ineens doet het zeer. Maar dan kijkt hij mij aan!
Ik zit al aan zetpil 240 mg. Meestal krijgt hij eind vd middag last(icm moeheid) dus dan wordt het "pilletje in het billetje" of "molletje in het holletje".
Toch zag ik een wit streepje als ondertand maar hij is schuin 🤔 hoop wel dat het nog recht gaat groeien
3 jaar geleden
Zo zielig, dan knaagt hij ergens op en dan ineens doet het zeer. Maar dan k ...
Wat je kan doen is direct na de fles of het hapje wat spul voor op zn tandjes erop smeren. Dat verdoofd de boel wat.. arme baby's..
(Molletje in het holletje 🤣😂)