481 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ja dat weet ik ook niet zij heeft er geluk bij een ongeluk mee gehad dat he ...
Sorry ik heb er geen foto van maar het valt mij indd op als foto's terug kijk dat haar bovenlip met lachen ook altijd naar beneden is dus over de kaak heen indd. Haar tanden zijn altijd uit elkaar gebleven en dat stukje van de lipband wat dus over de kaak zit zit er nog steeds alleen dat "touwtje" zeg maar wat met de lip verbind is wel weg doordat gescheurd is. Waarschijnlijk zal ze later een beugel ervoor moeten denk ik

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ja dat weet ik ook niet zij heeft er geluk bij een ongeluk mee gehad dat he ...
Er zijn verschillende "tongriemklinieken", zoals dat heet 🤣 geen doorverwijzing nodig, kun je gewoon zelf bellen. Wij zouden naar Groningen, maar was op een gegeven moment niet nodig. Dametje moest gewoon leren drinken uit een fles, had geen korte riempjes 🤪

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Sorry ik heb er geen foto van maar het valt mij indd op als foto's terug ki ...
Bedankt voor je bericht! Ik heb al advies gevraagd aan de huisarts en die zegt afwachten tot het problemen geeft. Denk toch dat ik advies ga vragen zoals hieronder ook word gezegd bij de tongriemkliniek. Zoals je zegt het kan problemen gaan geven met praten, een beugel misschien in de toekomst.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Zijn hier ook mensen waarvan het kindje een te kort lipbandje heeft? Bij on ...
Naar aanleiding van jouw bericht heb ik even gekeken. Het loopt tussen zijn voortanden door en ik mag er niet aanzitten, dus denk dat ik toch de huisarts eens ga laten meekijken. Tongriempje was ook te strak en die is in week 3 gekliefd. Maar verder dan dat is er toen niet gekeken.

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Naar aanleiding van jouw bericht heb ik even gekeken. Het loopt tussen zijn ...
Ja hier ook, tongriempje is gekliefd maar ze hebben niet verder gekeken, kwam er bij toeval zelf achter. Ben benieuwd wat jouw huisarts zegt. Ik hoop morgen die kliniek te bellen voor advies.

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Ja hier ook, tongriempje is gekliefd maar ze hebben niet verder gekeken, kw ...
Dit was exact dus ook bij mij het geval ze keken alleen maar naar het tongriempje was wat aan de strakke kant maar ze moest ermee kunnen drinken... dus is verder ook niks mee gebeurt ze praat, eet en drinkt wel gewoon goed ook verder. Terwijl die combi dus best vaak voor schijnt te komen ik had geen idee was me 1ste kindje en wist geen eens dat zoiets ook te kort kon zijn 🤷‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Bedankt voor je bericht! Ik heb al advies gevraagd aan de huisarts en die z ...
Ja ik vind opzich beugel nog geen eens het ergste de kans zit er sowieso al dik in dat ze die krijgt omdat ze een duimer is.. spraakproblemen lijkt me wel heel vervelend... gelukkig hier geen last van wellicht omdat ze ook op tijd is gevallen🤷‍♀️...

3 jaar geleden

Hier komt tand 5 door zie ik. 3 onder en 2 boven

3 jaar geleden

Hier komen haar eerste tandjes door, 2 ondertanden. Ik dacht 3 dagen en dan zit die tand er .. 🙄

3 jaar geleden

Vandaan eerste standje door en ik geef nog bv🤪

3 jaar geleden

Reactie op Silvana81

Vandaan eerste standje door en ik geef nog bv🤪
Mijn dochter heeft er acht en ik geef ook nog bv 😲

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft er acht en ik geef ook nog bv 😲
En bijt ze ?

3 jaar geleden

Reactie op Silvana81

En bijt ze ?
Heeft net weer een bijt periode achter de rug toen het achtste tandje door kwam. Vier dagen lang alleen maar gebeten, één dag zelfs bijna niks gedronken daardoor. Sinds een dag of anderhalf is het gelukkig weer over.

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Hier komt tand 5 door zie ik. 3 onder en 2 boven
Ondertussen 4 boven en 3 onder🤭

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Hier 2 boven en 4 onder.... ze gaan hard

3 jaar geleden

Heeft net weer een bijt periode achter de rug toen het achtste tandje door ...
8e? 😲 Mijn boeffie heeft nog niets. 🙂 Vind het stiekem wel fijn. Nog even niet tandenpoetsen. 😁

3 jaar geleden

Reactie op Brownie

Onder 3 nr 4 is onderweg 😜 Boven 2 nr 3 is onderweg.. 🙈 Ik kom Maar niet af van de rode billen en zure poep.. 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Onder 3 nr 4 is onderweg 😜 Boven 2 nr 3 is onderweg.. 🙈 Ik kom Maar niet ...
Ah ja hier ook wel steeds iets die billetjes

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Onder 3 nr 4 is onderweg 😜 Boven 2 nr 3 is onderweg.. 🙈 Ik kom Maar niet ...
Een tandje krijgen duurt langggg...😓😅

3 jaar geleden

Reactie op mooni

Een tandje krijgen duurt langggg...😓😅
Hier ook veel zure poep bah bah