481 Reacties

3 jaar geleden

Hier nog steeds tandloos. wel groene en dunne poep. Terwijl hij niks groens heeft gegeten.

3 jaar geleden

Reactie op FreyFrey

Hier nog steeds tandloos. wel groene en dunne poep. Terwijl hij niks groens ...
Grote kans dat er dan toch iets aankomt :)

3 jaar geleden

Sinds 2 weken 2 tandjes..2e tandje binnen 4 dagen na zijn 1ste tandje door.

3 jaar geleden

Heeft net weer een bijt periode achter de rug toen het achtste tandje door ...
Oeps sorry zie je berichtje nu pas ff poosje niet meer er op geweest hij heeft onder tussen 2 tandjes en sinds vandaag erg aan het bijten doet me best zeer werd er sagerijnig van .pff

3 jaar geleden

Hier kreeg mijn kleine man 3 tandjes tegelijk aan de bovenkant en nummer 4 is ook in aantocht. Dus dan al 6 tandjes. Hij is 8,5 maand.

3 jaar geleden

Mijn docher is 10 maanden en krijgt nu 4 kiezen en 4 tanden door. Zo zielig.... ze heeft straks al 16 tanden en kiezen. In het begin nergens last van gehad. Nu wel erg hangerig en hoge koorts. Tanden poetsen is een no go!!

3 jaar geleden

Reactie op Silvana81

Oeps sorry zie je berichtje nu pas ff poosje niet meer er op geweest hij he ...
Ja kan je humeur behoorlijk verpesten. En dan is het heel makkelijk om lelijk te gaan doen tegen je baby waar je dan later weer spijt van krijgt 🙈. Hopelijk gaat het bij jullie snel over 🤗. Bij mijn meisje komen nu volgens mij toch echt de kiezen er ook aan. Rode wangetjes, verhoging en mag niet in haar mond ook niet met tandenborstel.

3 jaar geleden

Reactie op Mommy92

Mijn docher is 10 maanden en krijgt nu 4 kiezen en 4 tanden door. Zo zielig ...
😳 heeft ze nu al haar tanden en 4 kiezen?

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

😳 heeft ze nu al haar tanden en 4 kiezen?
Tanden poetsen is oke als het lukt maar geen ramp als het even niet lukt ze zal wel erg pijn hebben😪

3 jaar geleden

Koorts hoort bij tandjes he? 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Koorts hoort bij tandjes he? 🙈
Ja dat kan heel goed ja. Hebben we hier alleen bij bovenste tandjes 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ja dat kan heel goed ja. Hebben we hier alleen bij bovenste tandjes 🤷🏼‍♀️ ...
Ik heb opeens eem stuiterend kacheltje op schoot... Zo hard lachen, zo vrolijk.. Maar zo warm.. 39.0 🤗😅 ook 5!zure poepluiers kreeg ik te horen van de opvang en de boel daaronder helemaal rood... 🙈 Ze heeft al zoveel tandjes.... 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik heb opeens eem stuiterend kacheltje op schoot... Zo hard lachen, zo vrol ...
Echt? Hier nog geen tand te zien! Maar hij kwijlt en knaagt wat af. Hetzelfde geldt voor kruipen. Er gaat veel energie verloren aan loze pogingen. 😄 Ik houd van mijn bezige slakje. 😊

3 jaar geleden

Echt? Hier nog geen tand te zien! Maar hij kwijlt en knaagt wat af. Hetzelf ...
Wacht maar 😏

3 jaar geleden

Ja kan je humeur behoorlijk verpesten. En dan is het heel makkelijk om leli ...
Ik doe niet lelijk tegen hem hoor hahaha ik hou me groot en tel ff tot 10 🤣 nu zijn ook de bovenste tandjes bezig tandvlees is dik en veel op zijn bijtring bijten enz pff

3 jaar geleden

Wacht maar 😏
Je zult het vast niet zo bedoelen, maar ik krijg jeuk van deze uitspraak. 🙈

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft nog geen tanden. Ik vind dat niet erg, maar zou het wel fijn vinden als ik een beetje weet hoe ze is dan, alle horrorverhalen maken mij wel een beetje bang

3 jaar geleden

Reactie op Mamavanmarije

Mijn dochter heeft nog geen tanden. Ik vind dat niet erg, maar zou het wel ...
Onderste tanden komen hier zonder ellende door. Boven was wel lastiger, dus kan ook makkelijker 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Onderste tanden komen hier zonder ellende door. Boven was wel lastiger, dus ...
Duimen dan maar!

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Onderste tanden komen hier zonder ellende door. Boven was wel lastiger, dus ...
Pff de ondertandjes kwamen vrijwel zonder gedoe door. Nu komt er in iedergeval 1 boventandje door en het is huilen! Arme schat! Dat verdovingsspul werkt ook niet zo goed.. zetpil wel gelukkig. En wat een kwijl😶