481 Reacties
3 jaar geleden
Hier kreeg mijn kleine man 3 tandjes tegelijk aan de bovenkant en nummer 4 is ook in aantocht. Dus dan al 6 tandjes. Hij is 8,5 maand.
3 jaar geleden
Reactie op Silvana81
Oeps sorry zie je berichtje nu pas ff poosje niet meer er op geweest hij he ...
Ja kan je humeur behoorlijk verpesten. En dan is het heel makkelijk om lelijk te gaan doen tegen je baby waar je dan later weer spijt van krijgt 🙈.
Hopelijk gaat het bij jullie snel over 🤗.
Bij mijn meisje komen nu volgens mij toch echt de kiezen er ook aan. Rode wangetjes, verhoging en mag niet in haar mond ook niet met tandenborstel.
3 jaar geleden
Reactie op Mommy92
Mijn docher is 10 maanden en krijgt nu 4 kiezen en 4 tanden door. Zo zielig ...
😳 heeft ze nu al haar tanden en 4 kiezen?
3 jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
😳 heeft ze nu al haar tanden en 4 kiezen?
Tanden poetsen is oke als het lukt maar geen ramp als het even niet lukt ze zal wel erg pijn hebben😪
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Ja dat kan heel goed ja. Hebben we hier alleen bij bovenste tandjes 🤷🏼♀️ ...
Ik heb opeens eem stuiterend kacheltje op schoot... Zo hard lachen, zo vrolijk.. Maar zo warm.. 39.0 🤗😅 ook 5!zure poepluiers kreeg ik te horen van de opvang en de boel daaronder helemaal rood... 🙈 Ze heeft al zoveel tandjes.... 🙈
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Ik heb opeens eem stuiterend kacheltje op schoot... Zo hard lachen, zo vrol ...
Echt? Hier nog geen tand te zien! Maar hij kwijlt en knaagt wat af. Hetzelfde geldt voor kruipen. Er gaat veel energie verloren aan loze pogingen. 😄 Ik houd van mijn bezige slakje. 😊
3 jaar geleden
Echt? Hier nog geen tand te zien! Maar hij kwijlt en knaagt wat af. Hetzelf ...
Wacht maar 😏
3 jaar geleden
Wacht maar 😏
Je zult het vast niet zo bedoelen, maar ik krijg jeuk van deze uitspraak. 🙈
3 jaar geleden
Mijn dochter heeft nog geen tanden. Ik vind dat niet erg, maar zou het wel fijn vinden als ik een beetje weet hoe ze is dan, alle horrorverhalen maken mij wel een beetje bang
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Onderste tanden komen hier zonder ellende door. Boven was wel lastiger, dus ...
Duimen dan maar!
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Onderste tanden komen hier zonder ellende door. Boven was wel lastiger, dus ...
Pff de ondertandjes kwamen vrijwel zonder gedoe door. Nu komt er in iedergeval 1 boventandje door en het is huilen! Arme schat! Dat verdovingsspul werkt ook niet zo goed.. zetpil wel gelukkig. En wat een kwijl😶