481 Reacties

3 jaar geleden

Iemand trouwens ervaring met die barnsteen armbandjes? Ben super sceptisch met dit soort dingen maar je weet maar nooit

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Iemand trouwens ervaring met die barnsteen armbandjes? Ben super sceptisch ...
Tja wat is ervaring… ik heb zo’n enkelbandje en die heeft ze ook omgehad toen de eerste 2 tandjes doorkwamen. Ze heeft nergens last van gehad. Maar of dat toeval is……….. daarna hadden we steeds het idee dat er weer wat doorkwam en dan deden we hem weer om, maar het blijft nog steeds bij deze 2 tandjes dus bandje is alweer enkele weken af.

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Ik heb hem hier besteld: https://www.dekleinelama.nl/product-categorie/barnsteen/

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Tja wat is ervaring… ik heb zo’n enkelbandje en die heeft ze ook omgehad to ...
Haha ja dat is het m ook he.. maar wel bedankt ook voor de link. Ik bestel m denk ik gewoon. Zo duur zijn ze nou ook weer niet en baad het niet..

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Haha ja dat is het m ook he.. maar wel bedankt ook voor de link. Ik bestel ...
Dat had ik dus ook. Mn vriend lacht me er om uit.. 😅 die gelooft er totaal niet in.

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Ik heb een klein egeltje van barnsteen op haar kamer staan. Geen idee of het helpt. Bij mijn bevalling had ik een maansteen en mosgaat bij mij, ik heb een zeer vlotte voorspoedige bevalling gehad. 🙈 Tot op heden merk ik ook nog geen grote problemen met doorkomende tandjes..

3 jaar geleden

Reactie op Anoniempje135

Pff de ondertandjes kwamen vrijwel zonder gedoe door. Nu komt er in iederge ...
Ik had appelmoes gemaakt, voorraadje in de vriezer gedaan. Met de boven tandjes heb ik dit nog half bevroren (heeeel koud maar wel te lepelen) gegeven. Ook yoghurt leek verkoeling te geven voor het tandvlees :) sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Ik had appelmoes gemaakt, voorraadje in de vriezer gedaan. Met de boven tan ...
Oow goeie tip! Dankje! Ik zal het eens proberen

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik heb een klein egeltje van barnsteen op haar kamer staan. Geen idee of he ...
Jaaaa dat helpt zeker weten! Ik ben van de kristallen. Thuis ook van alles. Probeer een bergkristal, zwarte toermalijn en rozenkwarts in de babykamer te leggen. Mijn standaard kraamkado.

3 jaar geleden

In welke volgorde komen de tandjes van jullie kindje door? Bij mij echt een idioot grappige uitkomst. Ondertand1 Boventand1 Ondertand2 ..... HOEKTAND1 😂

3 jaar geleden

In welke volgorde komen de tandjes van jullie kindje door? Bij mij echt een ...
Ondertand 1 en 2 Boventand 1 en 2 Ondertand 3 en 4 Hier komen ze telkens per 2 🧐

3 jaar geleden

Jaaaa dat helpt zeker weten! Ik ben van de kristallen. Thuis ook van alles. ...
Waar kun je die bestellen? 😃

3 jaar geleden

Hahaha gek kan dat gaan he hier werken we eerst de ene kant af begon met: Onder 2 midden Boven 2 midden Onder en boven rechterkant beide Dus ben benieuwd of hierna dan 2 rechthoek tanden komen😅 Mijn oudste begon ook ineens random met kiezen terwijl nog niet alle tanden er waren😅

3 jaar geleden

Onder twee, daarna boven drie, onder één en boven laatste snijtand vrijwel allemaal tegelijk of heel kort na elkaar, laatste tandje onder nu ook door. En volgens mij begint ze nu met de kiezen ..

3 jaar geleden

Hier onder 1 en 2 tegelijk. En toen boven 1234 en beneden 34 tegelijk. Nu afwachten wat het volgende gaat zijn 🙈

3 jaar geleden

Hahaha bij mij is hij een klein vampiertje. 🤣 2 onder Daarna 2 hoek tanden En nu net komen zijn 2 voortanden door

3 jaar geleden

Onder 2 Boven 2 En zoals het er nu naar lijkt komen boven elk moment 2 "zijtanden" tegelijk door.

3 jaar geleden

Reactie op Annika030

Waar kun je die bestellen? 😃
Www.dekleinelama.nl 😊

3 jaar geleden

Www.dekleinelama.nl 😊
Daar heb ik ook een armbandje van barnsteen weg voor Lauren! 👌🏻

3 jaar geleden

Www.dekleinelama.nl 😊
Oh daar heb ik zelf het enkelbandje ook besteld haha. Heb die niet gezien.