481 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Kwijlen, halve shirt/trui nat. Kauwt de hele tijd op zijn vingers en vanmid ...
Yap, same here.
3 jaar geleden
Reactie op Jazebel
Werkt dat barnsteen nou echt? Ik ben nogal een non believer in dat soort di ...
Dan moet je het vooral niet doen 😉
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Ik zie alleen armbandjes en kettinkjes..
Ik heb een armbandje om zijn voet gedaan. So far het meest veilige bij hem.
3 jaar geleden
Reactie op Jazebel
Werkt dat barnsteen nou echt? Ik ben nogal een non believer in dat soort di ...
Laat ik het zo zeggen, bij mij werkt het, want ik sta er open voor en daarom is er bij mij resultaat.
Het ene kristal werkt beter dan de ander maar ik heb genoeg ervaring-verhalen te vertellen maar dat is hier de plek niet voor.
Lees erover, probeer het, of niet.
😊
3 jaar geleden
Ik heb een armbandje om zijn voet gedaan. So far het meest veilige bij hem. ...
Dat heb ik ook, maar omdat jij zei dat je Bergkristal, zwarte toermalijn en rozenkwarts in het kamertje hebt liggen. Ik dacht gewoon los vandaar de vraag waar heb je die besteld. Maar je hebt ook gewoon een armbandje?
3 jaar geleden
Reactie op Jazebel
Geweldige reactie, dank je.
Mijn zoontje heeft erg veel last en pijn, zoal ...
Ik had ook zo kunnen reageren... Jouw berichtje kwam best wel sarcastisch over namelijk. Altijd lastig met getypte berichtjes hè, zelfs met smileys komt het soms verkeerd over. 🤗
In dit geval zou ik het houden op: Baat het niet, het schaadt ook niet. In het ergste geval heb je een mooi enkelbandje voor je kind, in het beste geval heeft ie geen last meer van het doorkomen van de tanden 😉
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Dat heb ik ook, maar omdat jij zei dat je Bergkristal, zwarte toermalijn en ...
Het kan ook los inderdaad. Armbandje zit 24/7 om de huid dus dat is beter :)
3 jaar geleden
Reactie op Jazebel
Geweldige reactie, dank je.
Mijn zoontje heeft erg veel last en pijn, zoal ...
Ik heb gewoon mijn uitleg/mening erachteraan gestuurd hoor :)
Niks sarcastisch bedoelt. Het zal hopelijk werken maar dan nog verzekert het niet dat het pijnloos is dat tandjes krijgen. Het zijn geen magische stenen.
Wat ik verder bedoel is, verdiep je erin want anders kan je net zo goed een steentje uit je tuin neerleggen, oftewel, dat gaat al helemaal niet helpen.
Dus ik bedoel er helemaal niks verkeerds of sarcastisch mee, integendeel. Ik ben gewoon iets te duidelijk in mijn korte antwoorden over dit onderwerp. Niet te bedoeling dat iemand er raar over denkt.
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Kiezen... wat een klote dingen zijn dat. Van 4 tot 5.15 wakker. 2 luiers, f ...
Ah nee! Nog meer pijn. Rotfase he, zo zielig. Extra grote knuffeldag voor Yari :)
3 jaar geleden
Vraagje! Mn kindje heeft nu door zn tandjes hele rooie billetjes😔 nou las ik dat het goed is om hem af en toe even net de billetjes bloot te laten liggen om te luchten. Doen jullie dit wel eens? En dan mn vraag: hoe dan??? Haha ik heb namelijk een zoontje en ben bang voor plas incidentjes🙈
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Vraagje! Mn kindje heeft nu door zn tandjes hele rooie billetjes😔 nou las ...
Regelmatig. Ik heb haar dan op het aankleedkussen en als ik haar billetjes klam vind dan wacht ik even met de nieuwe luier er om. Sowieso droog ik altijd met een hydrofiel washandje na het schoonmaken met een waterdoekje.
Dun laagje zalf op beginnende uitslag. En..... Vaak verschonen... Weet het. Luiers zijn niet goedkoop, maar.....
Ze heeft nog nooit echt luier uitslag gehad, buiten beetje roodheid af en toe, en ik ben nog met mijn eerste tube Bepanthen bezig, bijna 10 maanden verder. 😅
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Vraagje! Mn kindje heeft nu door zn tandjes hele rooie billetjes😔 nou las ...
Gewoon een paar handdoeken in de box. Zo zet ik hem regelmatig erin voor een paar minuten. Tja, het is een miniplasje, npu en. Het hoort erbij 😬
En inderdaad vaker verschonen. Ik heb trouwens ook nog mijn eerste tube sudo in bijna 10 maanden.
3 jaar geleden
Gewoon een paar handdoeken in de box. Zo zet ik hem regelmatig erin voor ee ...
Haha nou hij heeft de eerste maand regelmatig de muur onder geplast🤣 dus ik denk niet dat een paar handdoeken genoeg zijn🙈 misschien als ik hem op de buik leg maar dan nog ligt hij zo weer op zn rug🤭
Normaal heeft hij ook nooit rooie billetjes hoor, alleen nu door die boventandjes.. pff wel minimaal 6 zachte poepluiers per dag 🥴