481 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Haha nou hij heeft de eerste maand regelmatig de muur onder geplast🤣 dus i ...
Zes! Oi, dat is veel 🙈. Ik klaag al als het er drie zijn 😅.
3 jaar geleden
Zes! Oi, dat is veel 🙈. Ik klaag al als het er drie zijn 😅.
Haha ja ik normaal ook hoor! T is vandaag echt mega drama! Heb heb nu al 2 x onder de douche gedaan omdat hij een natte poepluier had die tot hoog in zn rug kwam😒 en het erge is dat er nog geen 30 min tussen zat😣 arm ventje en arme mama natuurlijk 😜
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Haha ja ik normaal ook hoor! T is vandaag echt mega drama! Heb heb nu al 2 ...
Oh tot in zijn rug, dat heb ik al niet meer meegemaakt sinds ze vast voedsel krijgt 🤪. Inderdaad, arme jullie! Hopelijk gaat het snel over. 🤗
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Vraagje! Mn kindje heeft nu door zn tandjes hele rooie billetjes😔 nou las ...
Ja vindt hij heerlijk in zn blote billen! Ik leg soms de verschoon kussen op de grond met wat hydrofiel doeken erover. En extra klaarliggen voor als je het ziet, dan gauw eroverheen dan zit het niet gelijk overal...
Tja, die wasmachine draait toch wel denk ik dan! Geen kleren aan doen en daarna sudocreme erop.
Ik verschoon dan ook extra vaak de luier op een dag zodat hij niet te lang in een vochtige luier zit.
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
Jeej tandje nummer 3 is onderweg, net bovenin gevoeld 🥳
Hopelijk heeft ze er geen last van :)
3 jaar geleden
Reactie op LMR
Het eerste tandje is dan nu echt eraan aan het komen. Op een week na 10 maa ...
Bij Marije nu ook! Ik zie de richeltjes en voel een scherp puntje
3 jaar geleden
Reactie op Mamavanmarije
Bij Marije nu ook! Ik zie de richeltjes en voel een scherp puntje
Ohw hier nu ook. Zijn bij jullie de nachten ook een drama? Hier midden in de nacht huilen,jammeren,en soms helemaal overstuur. Vaak pas na 2 uur weer rustig en in slaap te krijgen
3 jaar geleden
Hier ook een richeltjes en puntjes. Al weken lang. Hij lijkt er weinig last van te hebben. Zou de barnsteen werken? 🤞🤞🤞🤞
3 jaar geleden
Reactie op Bijnamama2012
Ohw hier nu ook. Zijn bij jullie de nachten ook een drama? Hier midden in d ...
Ja de nachten zijn al 2 weken af en aan drama. Soms weer 3 nachten goed maar vanacht weer elk uur huilen. Uiteindelijk om 4uut maar mee in bed genomen.
Chamodent druppels lijken te werken even een paar uurtjes, maar verder geen tips!
3 jaar geleden
Reactie op Bijnamama2012
Ohw hier nu ook. Zijn bij jullie de nachten ook een drama? Hier midden in d ...
Afgelopen nacht eindelijk weer een goede nacht, maar we zijn inderdaad al twee weken aan het rommelen snachts
3 jaar geleden
Reactie op Annika030
We hebben een een rommelige anderhalve week gehad maar of dat door het tand ...
Ik volg die sprongetjes niet. Gelukkig merkte ik bij hem wanneer het de tandjes waren/zijn. Als hij zijn speen niet pakt als hij naar bed gaat dan is het tandjes. Of de vinger in zijn mond of de RRRRRRRRRRR roepen.
Hij heeft helaas nog altijd last van gevoelige darmen dus mijn nachten zijn nog altijd rommelig.
Hopelijk is het nu beter bij jullie 😊 tandjespijn of niet, als er iets is, knuffelen is altijd fijn
3 jaar geleden
Hoe poetsen jullie tandjes als je kindje nog niet kan zitten? Houden jullie die op de arm? Leg je je kind in de wasbak? Hoe dan? Ik kan 9+ kg niet met één arm in bedwang houden. 😳 Zingen jullie er een liedje bij en welke? Wat is jullie ritueel?
3 jaar geleden
Hoe poetsen jullie tandjes als je kindje nog niet kan zitten? Houden jullie ...
Op aanraden van een vriendin leg ik hem neer op de commode met zijn hoofd naar me toe. Dan gaat hij lachen en kan ik precies zijn tandjes poetsen. Daarna mag hij zelf nog even spelen met de tandenborstel