481 Reacties
3 jaar geleden
Hier pas 2 tandjes... poetsen bijna elke avond. Soms vergeten we het nog
3 jaar geleden
Reactie op mooni
Nou hier laat ze mij niet meer toe te poetsen, ze word boos en dan net voor ...
Ik heb babytandpasta met aardbeien smaak. Dat is vooral waarom ze het leuk vind? Misschien een ander smaakje proberen?
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Ik heb babytandpasta met aardbeien smaak. Dat is vooral waarom ze het leuk ...
Goeie, ik heb een tandpasta met sinaasappel smaak. Heb haar vanavond aan het lachen gekregen toen ik haar wou neerleggen in bed, kon net bij de tandenborstel en hop kon gauw die 2 tandjes poetsen.
3 jaar geleden
Pff wat kan het toch een ellende zijn, die pokketandjes die door willen komen. Zijn er al 4, 2 onder 2 boven. Nu linksboven 3 bezig met zakken en rechtsboven ook al 🙄.
Dochterlief heeft er echt zo'n last van, dat zelfs het slapen er door verstoord word 😔
Hoop dat ze snel door mogen zijn, alleen ben bang dat als het gaat met als de 2 bovenste dan zijn we nog zeker een aantal weken onderweg 😰.
Koude dingen, zo nu en dan een zetpil "liever niet dan wel". Tandgel helpt niet
3 jaar geleden
Reactie op Lies25
Hier ook niet. Houdgreep en dan nog lukt het niet. Laten het maar even zitt ...
Hihi ja lastig hè? Heb soms ook houdgreep neigingen maar dan wilt ze het straks helemaal niet. Ik laat haar nu altijd even zelf met de tandenborstel doen en dan probeer ik haar aan het lachen te maken en poets ik gauw die 2 tandjes.
3 jaar geleden
Reactie op DvGorp
Pff wat kan het toch een ellende zijn, die pokketandjes die door willen kom ...
Die dentox ofzoiets helpt wel een beetje, maar ik duw gewoon paracetamolletje erin voor het slapen als ik merk dat hij last heeft. Wat een rust voor hem en mij.
🎶Pilletje in je billetje,.. Molletje in je holletje🎶
3 jaar geleden
Die dentox ofzoiets helpt wel een beetje, maar ik duw gewoon paracetamollet ...
😂😂😂 Hieruit maak ik op dat ik niet de enige ben die 'pilletje in je billetje la la la la la' zingt. 😂😂😂
3 jaar geleden
😂😂😂 Hieruit maak ik op dat ik niet de enige ben die 'pilletje in je bill ...
Best track ever!! Vooral de remix is geniaal 🤣
3 jaar geleden
Reactie op Brownie
Hier wil ze ook steeds minder gepoetst worden.🤭 Gewoon mond dichthouden ha ...
Hier helpt het als ik ondertussen ook mijn eigen tanden poets. Zij probeert dan zo hard om mijn tandenborstel uit mijn mond te trekken dat ze vergeet tegen te stribbelen 🤭.
3 jaar geleden
Nou na dat die giga voortanden door zijn gekomen zie ik nu meteen ook de 2 tandjes ernaast ook doorbreken. Arme mannetje heeft er wel last van.. vanmiddag toch maar een zetpil erin en hij was weer super vrolijk! Hopelijk zijn ze snel door.
Hij heeft echt een heel ander lachje en koppie gekregen door die voortanden trouwens. Haha zo schattig
3 jaar geleden
Reactie op Anoniempje135
Nou na dat die giga voortanden door zijn gekomen zie ik nu meteen ook de 2 ...
Die voortanden lijken echt mega he!? Hier ook 1 door, en een tandje ernaast. Volgende voortand komt eraan, ik bereid me vast voor 😭